| کد خبر: 211102 |

اتمام جاده بانه - مریوان ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: طرح راه اصلی بانه - مریوان هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اتمام آن نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

تین نیوز

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان گفت: طرح راه اصلی بانه - مریوان هم اکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اتمام آن نیازمند ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدصدیق ثابتی روز شنبه اظهار داشت: پروژه بهسازی و ارتقای جاده بانه به مریوان به راه اصلی در دستور کار این اداره کل بوده و کارهای خوبی نیز تاکنون در این مسیر انجام شده است.

وی اضافه کرد: طول این پروژه از شهر بانه تا دوراهی دواب (تقاطع جاده سقز - مریوان) ۵۰ کیلومتر است که عملیات راهسازی  ۴۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده و تنها  ۱۰ کیلومتر از مسیر باقی مانده است.

وی افزود: ۱۰ کیلومتر باقی مانده نیز به اعتباری در حدود ۲۵۰ میلیارد ریال نیاز دارد که امیدواریم در صورت تامین اعتبار مورد نیاز در آینده نزدیک بتوانیم از این پروژه بهره‌برداری کرده و کار ارتقای مسیر بانه به مریوان از راه فرعی به اصلی به سرانجام برسد.

ثابتی همچنین از تعریض پنج کیلومتر از مسیر ورودی شهر بانه به مریوان و ارتقای آن به چهار خطه به عنوان یکی از پروژه های فعال در حوزه شهر بانه خبر داد و گفت: اتمام این پروژه نیز ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.