| کد خبر: 157212 |

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه مریوان - سنندج

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: پیشرفت کل پروژه مریوان - سنندج حدود ۶۵ درصد است که بابت آن ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: پیشرفت کل پروژه مریوان - سنندج حدود ۶۵ درصد است که بابت آن ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان، شهرام ملکی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در استان انجام گرفت با توجه به اینکه در زمینه زیرساخت راه نسبت به میانگین کشور عقب بودیم نیازسنجی در راستای اولویت‌بندی پروژه‌ها انجام گرفت.

وی با بیان اینکه موانعی در مسیر کار داشتیم که با رایزنی‌های انجام گرفته و حمایت و کمک متولیان و مسئولان امر موانع را برداشتیم، گفت: امروز در پاسخ به اعتماد همه مسئولان، هر پروژه‌ای که در استان شروع شده فعال است و هیچ پروژه‌ای در استان به دلیل کمبود اعتبار تعطیل نیست.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه این پروژه در طول ۶ قطعه کاری فعال است، گفت: برخی از قسمت‌های این پروژه پیشرفت قابل‌توجهی دارد.

ملکی اذعان کرد: طبق قرارداد سه قطعه آخر که مقطع اصلی تونل باغان است تا آذر ۹۸ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه همه مقدمات کار برای تسریع در روند پیشرفت پروژه و بهره‌برداری از آن در اواخر سال ۹۷ فراهم است، گفت: تونل اول و دوم این پروژه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان بیان کرد: پیشرفت کل پروژه مریوان ـ سنندج حدود ۶۵ درصد است که بابت آن ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.


 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.