| کد خبر: 239405 |

◄ امداد رسانی به 300 خودرو گرفتار دربرف و کولاک

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از امداد رسانی به بیش از 300 خودرو گرفتار در برف و کولاک طی 24 ساعت گذشته در این استان خبر داد.

تین نیوز

ایرج کیانی در گفت و گو با خبرنگارتین نیوز درشهرکرد اظهارداشت : با آغاز بارش برف و کولاک در جاده های مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری به ویژه شهرستان کوهرنگ طی 24 ساعت گذ شته با تلاش نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمراین استان به بیش از 300 خودروی گرفتاردر جاده ها ‌وگردنه های برف گیر استان امدادرسانی کردند.

وی با بیان اینکه براثر سیل و آب گرفتگی در شهرک فجر شهرستان لردگان منازلی دچار آب گرفتگی شدندافزود:براثرآب گرفتی معابر بلافاصله نیروهای عملیاتی به منطقه اعزام و امدادرسانی خود را آغاز و 5 فرد حادثه دیده را به مراکز درمانی انتقال دادند.

کیانی خاطرنشان کرد: ۱۲۰نفر امدادگر و نیروی کادردر قالب 21 تیم عملیاتی با استفاده از ۲۵دستگاه آمبولانس  و ۲۰دستگاه خودرو کمک دار در محورهای مواصلاتی استان  به امدادرسانی به بیش از 300 خودرو گرفتار در برف و کولاک پرداختند.

به زارش تین نیوز با آغاز بارش باران و برف و کولاک در سطح استان  امدادگران و نجاتگران این جمعیت  با آمادگی کامل به متاثرین از  حوادث درمحورهای مواصلاتی امدادرسانی انجام دادند و اقلام امدادی از قبیل  پتو و مواد غذایی را بین حادثه دیدگان توزیع نمودند .

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.