| کد خبر: 210791 |

کاهش تصادفات در استان چهارمحال و بختیاری در سال ۹۸

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در طول سال گذشته ۸۳۴ فقره تصادف در محورهای استان رخ داده است، گفت: از این میزان ۱۵۲ فقره منجر به فوت و ۶۸۴ مورد تصادف جرحی بوده است.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در طول سال گذشته ۸۳۴ فقره تصادف در محورهای استان رخ داده است، گفت: از این میزان ۱۵۲ فقره منجر به فوت و ۶۸۴ مورد تصادف جرحی بوده است.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین مالکی گفت: تصادفات جرحی در ایام تعطیلات نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد کاهش داشته است، گفت: نوروز ۹۸ در محورهای مواصلاتی استان ۵۱ فقره تصادف جرحی رخ داده اما در تعطیلات نوروز سال جاری این میزان به ۱۰ مورد کاهش یافته است.

مالکی با بیان اینکه در نوروز سال گذشته ۷ فقره تصادف منجر به فوت در محورهای استان ثبت شد و نوروز ۹۹ این میزان به ۵ مورد تصادف کاهش یافت، ادامه داد: در این خصوص نیز شاهد کاهش ۲۹ درصدی بودیم.

وی افزود  در تصادفات جرحی نوروز سال گذشته ۷۵ نفر مصدوم شدند و اما امسال این میزان به ۱۴ نفر کاهش یافت، اضافه کرد: در تعداد مصدومان نیز شاهد کاهش ۸۱ درصدی هستیم.

مالکی با بیان اینکه همچنین در تعداد افراد فوت شده در تصادفات منجر به فوت شاهد کاهش ۳۰ درصدی هستیم، اضافه کرد: در ایام نوروز سال گذشته ۱۰ نفر در تصادفات فوت کردند اما امسال این میزان به ۷ نفر کاهش یافته است.

وی در ادامه با بیان اینکه در طول سال گذشته ۸۳۴ فقره تصادف در محورهای استان رخ داده است، گفت: از این میزان ۱۵۲ فقره منجر به فوت و ۶۸۴ مورد تصادف جرحی بوده است، توضیح داد: در سال ۹۷ کل تصادف ۹۱۲ فقره بوده است که از این میزان ۱۵۲ فقره تصادف منجر به فوت و ۷۶۰ فقره تصادف جرحی ثبت شده است.

مالکی در پایان خاطر نشان شد :میزان افراد فوت شده در تصادفات منجر به فوت در سال گذشته نسبت به سال ۹۷، ۵/۶ درصد و تعداد مصدومان ۱۲ درصد و کل تصادفات ۸/۵ کاهش را نشان می دهد 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.