| کد خبر: 210082 |

مسیر اصفهان؛ تنها خط فعال پایانه مسافربری چهارمحال و بختیاری

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت:هم‌اکنون خط مسافربری اصفهان به شهرکرد و برعکس، تنها خط فعال پایانه حمل و نقل مسافری در استان است.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت:هم‌اکنون خط مسافربری اصفهان به شهرکرد و برعکس، تنها خط فعال پایانه حمل و نقل مسافری در استان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، حسین مالکی گفت:با وجود اینکه محدودیت‌های سفرهای بین استانی برای شرکت‌های مسافربری اتوبوسرانی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برداشته شد، اما همچنان به دلیل استقبال نکردن مسافران، بازار شرکت‌های تعاونی مسافربری  اتوبوس استان کساد است و اکنون تنها خط فعال پایانه استان، مسیر حمل و نقل مسافر به اصفهان است.

به گفته وی، اکنون بیشترین تقاضا برای سفر با اتوبوس مربوط به استان اصفهان است و بقیه مسیرهای سایر استان‌ها یا مسافری ندارد و یا تعداد متقاضی به گونه‌ای است  که جا به جایی آنها برای شرکت‌ها صرفه اقتصادی ندارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در مسیر شهرکرد به اصفهان نزدیک به ۶۰ دستگاه اتوبوس فعالیت می‌کند و ۱۵۰ دستگاه سواری را در این مسیر مسافران را جا به جا می‌کنند، که در حال حاضر تعداد مسافران همین مسیر هم به ۲۰ درصد قبل کاهش یافته است و اتوبوس‌ها با حداقل مسافر در این خط فعالیت می‌کنند.

مالکی، در رابطه با اقلام بهداشتی رانندگان به خبرنگار ایرنا گفت:بیشتر این اقلام را خود رانندگان تهیه می‌کنند و اما اگر امکانش برای این اداره فراهم شود، اقلام بهداشتی در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با وجود اینکه تعداد بسیار کمی از شهروندان اکنون از ناوگان برون شهری همانند اتوبوس‌ها استفاده می‌کنند، با این حال از طرف این اداره کل پروتکلی به رانندگان اعلام شده است که باید مورادی از قبیل بهداشت فردی را رعایت و افراد مشکوک را نباید سوار کنند و فاصله  مناسب را در اتوبوس باید رعایت کنند.

مالکی اظهار داشت: اتوبوس‌ها باید با حداقل مسافر حرکت کنند، که با نظارت این اداره کل، این موارد رعایت می‌شود و تاکنون مشکلی از این موارد وجود نداشته است.

مالکی در پایان یادآور شد:خوشبختانه تاکنون مواردی از ابتلای رانندگان و یا کارکنان تعاونی‌ها و شرکت‌های مسافربری به ویروس کرونا اعلام نشده است.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.