| کد خبر: 207872 |

۱۱۰ کیلومتر از جاده‌های چهارمحال و بختیاری ایمن‌سازی شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۰ کیلومتر از محورهای شریانی استان به صورت سه خط، خط‌کشی و ایمن‌سازی شد.

تین نیوز

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۰ کیلومتر از محورهای شریانی استان به صورت سه خط، خط‌کشی و ایمن‌سازی شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، فریدون پیشکار افزود: همچنین حدود یک کیلومتر از گاردریل‌هایی که براثر تصادف آسیب دیده بود، اصلاح و تعمیر شد.

وی ادامه داد: روشنایی تمامی تونل‌ها و چراغ‌های چشمک‌زن در مناطق مختلف استان نیز جهت تسهیل در ترددها انجام شده است.

پیشکار با بیان اینکه برای جداسازی خطوط از حفاظ جداکننده استفاده شده است، تصریح کرد: در حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ متر نیوجرسی نیز توسط این اداره‌کل نصب و اجرا شده است.

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: در سالجاری ۱۷۵ مترمربع از تابلوهای اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی اصلاح و تعویض شد.

پیشکار خاطرنشان کرد: جاده‌های اولویت‌دار استان ایمن‌سازی شده است و مابقی جاده‌هایی که نیاز به ایمن‌سازی و خط‌کشی دارد نیز در دستور کار این اداره‌کل قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: کاهش آمار تلفات و تصادفات جاده‌ای از اولویت‌های اصلی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

بنا بر گزارش‌ اداره‎کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، با شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح غربالگری در ورودی‌های این استان، ۴۵ درصد ترددها به این استان کاهش یافته است.

چهارمحال و بختیاری ۳ هزار و ۷۳۲ کیلومتر راه دارد که ۲۵۹ کیلومتر بزرگراه، ۷۶۱ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۶۹ کیلومتر راه روستایی است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.