| کد خبر: 186988 |

سردار مهماندار؛

از رانندگان قانون‌مند نوروز 98 تقدیر می‌شود

پلیس راهور تصمیم گرفت تا از رانندگان قانون‌مند شهر تهران در نوروز 98 تقدیر و تجلیل کند. در این راستا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده رانندگانی که فاقد تخلفات راهنمایی و رانندگی باشند مورد تقدیر پلیس قرار می‌گیرند.

تین نیوز

رئیس پلیس راهور پایتخت، اظهار داشت:  با توجه به این‌که در ایام نوروز 98 اقدامات فرهنگی در راستای کاهش تصادفات و انضباط‌بخشی ترافیک سر لوحه کارمان در پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بوده است؛ به واسطه همکاری با بخش خصوصی تصمیم گرفتیم تا از رانندگان قانون‌مند شهر تهران در نوروز 98 تقدیر و تجلیل کنیم. در این راستا طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده رانندگانی که فاقد تخلفات راهنمایی و رانندگی باشند مورد تقدیر پلیس قرار می‌گیرند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فاتب شردار محمدرضا مهماندار، ادامه داد: عده زیادی از عزیزان در مسابقه‌ای که به همین منظور طراحی شده بود شرکت کردند و ما بر آن شدیم تا در همایشی که روز چهارشنبه مورخ 11/02/98 در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار خواهد شد از رانندگان قانون‌مدار نوروز 98 تقدیر و تشکر کنیم.

سردار مهماندار، خاطرنشان کرد: امیدواریم که این اقدام فرهنگی و همکاری‌هایی که بخش خصوصی با ما در خصوص ارتقا فرهنگ ترافیک خواهند داشت به فرهنگ مطلوب رانندگی کمک کرده و با این اتفاق مبارک شاهد شهری قانون‌مند با رانندگانی قانون‌مدار باشیم و در برنامه‌های مستمر قدردان رانندگان قانون‌مند سطح کشور باشیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.