| کد خبر: 251362 |

مرور وعده ها؛

◄ خبر خوش مدیرعامل برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال چیست؟

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی چندی پیش وعده داد برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهایی خوبی خواهد داشت.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی چندی پیش وعده داد برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهایی خوبی خواهد داشت.

به گزارش تین نیوز ، علی اکبر صفایی سوم آذر ماه در حاشیه بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور از بنادر هرمزگان با بیان این مطلب، گفت: نگاه مردمی دولت به طرح هایی که می تواند توسعه اقتصاد محلی، اقتصاد شهرهای ساحلی و حتی اقتصاد برخی از استان هایی که پسکرانه استان های ساحلی هستند را فراهم کند، در دست اجرا است.

وی افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در اجرای سیاست های دولت و توسعه اقتصاد دریامحور و استفاده از ظرفیت های مناسب در حوزه دریایی برای تجارت خارجی و ارتباطات اقتصادی با کشورهای همسایه اقدام کرده است  و در ابعاد بین المللی نیز ، این کار با جدیت در دستور کار قرار داده است.

 صفایی عنوان کرد: همچنین نگاه مردمی دولت به طرح هایی که می تواند توسعه اقتصاد محلی، اقتصاد شهرهای ساحلی و حتی اقتصاد برخی از استان هایی که پسکرانه استان های ساحلی هستند را فراهم کند، نیز در دست اجرا است و برای بنادر کوچک تا دهه فجر امسال خبرهایی خوبی خواهیم داشت.

صفایی خاطر نشان کرد: در حوزه بنادر مسافری نیز پروژه هایی شروع شده و ۹ فروند اسکله جدید در بنادر مسافری ایجاد خواهد شد و سازمان بنادر این آمادگی را دارد که با تایید رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، نیروهای متخصص بومی در صنعت حمل و نقل دریایی کشور جذب و بکار گیری نماید

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در خصوص بهره گیری از نیروهای کارآمد و متخصص در بنادر شرق استان نیز گفت: ظرفیت هایی جدیدی که در دولت سیزدهم در حوزه دریا و بندر صورت می گیرد، تحولات بزرگی ایجاد خواهد کرد. 

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور نیز در حاشیه بازدید از بخش های مختلف بندر شهید رجایی، پیگیری مصوبات سفرهای استانی دولت سیزدهم و همچنین بررسی مسائل سازمان ها و دستگاه هایی مانند سازمان بنادر که در این خطه از کشور نقش اصلی را در حوزه تجارت و صادرات و واردات دارند را یکی از اهداف خود از سفر به هرمرگان اعلام کرد.

میثم لطیفی گفت: با توجه به سیاست های دولت در راستای افزایش تعاملات با همسایگان و توسعه صادرات و واردات در عرصه بین الملل، باید بتوانیم نرم افزار متناسب با آن در حوزه نیروی انسانی و ساختار را نیز اصلاح نماییم تا این ساختار با بهره وری بالاتری فعالیت کند.

 وی با بیان اینکه با توجه به بررسی کارشناس ها و مجموعه های دستگاه های اجرایی استان هرمزگان برای جذب نیرو هم از بین نخبگان و هم نیروی های بومی استفاده خواهد شد، افزود: با فعال شدن مراکز آموزشی در حوزه تربیت نیروی متخصص در این استان، کمبودهای سال های گذشته با سرعت مضاعفی جبران می شود. 

 معاون رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حوزه ساحل، فراساحل و پسکرانه مجموعه های فعالی وجود دارند، تصریح کرد: با توجه به مطالعات قبلی و مشاهدات میدانی، باید مدیریت واحد و منسجم در حوزه مدیریت سواحل و بنادر داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.