| کد خبر: 241792 |

تا نیمه سال 1401 انجام می شود:

◄ بهره برداری از 100 کیلومتر بزرگراه در استان یزد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان یزد در حال اجراست که تا اواسط سال ۱۴۰۱ حداقل ۱۰۰ کیلومتر از این ۳۰۰ کیلومتر که زیرسازی آنها به پایان رسیده را تحویل مردم خواهیم داد.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی  گفت: حدود ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان یزد در حال اجراست که تا اواسط سال ۱۴۰۱ حداقل ۱۰۰ کیلومتر از این ۳۰۰ کیلومتر که زیرسازی آنها به پایان رسیده را تحویل مردم خواهیم داد.

به گزارش تین نیوز، خیرالله خادمی، 26 آذر  ماه سال 1400 در حاشیه بازدید از طرح کنارگذر شرقی میبد در جمع خبرنگاران افزود: اعتبار سال ۱۴۰۱ برای پروژه های راهسازی استان یزد از ۲۵۰ میلیارد تومان به ۴۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است

وی افزود: در استان یزد ۸۲۰ کیلومتر مسیر بزرگراهی در برنامه اجرایی داریم که ۳۵۰ کیلومتر از این بزرگراه ها به بهره برداری رسیده و به صورت چهار خطه در حال استفاده مردم است.

خادمی درباره سایر طرح های راهسازی استان یزد بیان کرد: ۱۷۰ کیلومتر از طرح های راهسازی استان یزد در حال مطالعه است و نیاز به تامین اعتبار ۲ هزار میلیاردی دارد که با تکمیل مطالعات و تخصیص اعتبار در سال آینده، تکمیل می شوند.

خادمی با اشاره به افزایش حدود دو برابری اعتبارات راهسازی استان یزد عنوان کرد: بر همین اساس تسریع در عملیات اجرایی بزرگراه های استان به سمت طبس، شمال کشور و استان فارس و برخی محورهای داخل استان مانند کنار گذر شرقی میبد را در دستور کار داریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.