| کد خبر: 240807 |

◄ یادمان زنده یاد امین چوبدار مدیر عامل شرکت آزادراه کربلا

امین چوبدار مدیر عامل شرکت آزادراه کربلا درگذشت.

تین نیوز

 امین چوبدار مدیر عامل  شرکت آزادراه کربلا درگذشت.

به گزارش تین نیوز، مراسم تشییع زنده یاد امین چوبدار روز یکشنبه 15 اسفند ماه 1400 برگزار شد.

مراسم سومین روز درگذشت زنده یاد چوبدار نیز روز دوشنبه 16 اسفند از ساعت 14 تا 15.30 در مسجد جامع شهرک غرب واقع در خیابان حسن سیف، رو به روی مجتمع تجاری میلاد نور برگزار می شود.

زنده یاد امین چوبدار فرزند قباد چوبدار مدیرعامل شرکت بین المللی آبادراهان پارس بود.

آخرین مصاحبه زنده یاد چوبدار  با رسانه ها در اینجا قابل دریافت است.

پیام های تسلیت و آگهی ترحیم:

- شرکت آزادراه کربلا: خبر درگذشت ناباورانه آقای مهندس امین چوبدار مدیر عامل محترم شرکت آزادراه کربلا موجب اندوه فراوان گردید.

تلاش مجدانه، صداقت ، مردم داری، اخلاق مداری ،تعهد و دلسوزی از صفات برجسته ایشان بود.

اینجانب از طرف خود و کلیه پرسنل شرکت آزادراه کربلا، ضایعه درگذشت آن فقید سعید را به خانواده محترم چوبدار و شاکرمی و گروه بی المللی آبادراهان پارس و توسعه راه های پارس و علی الخصوص والدین داغدار این عزیز تازه سفر کرده تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم آمرزش و مغفرت الهی و برای بازماندگان سلامتی و صبر بر این مصیبت را مسئلت دارم.

- محمد اسماعیل علیخانی: جناب آقای مهندس قباد چوبدار، با کمال تاسف مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و از پیشگاه خداوند مهربان برای آن روانشاد آمرزش و برای شما و خانواده محترم شکیبائی و تندرستی مسئلت می نمایم.

4
متن پیام تسلیت خیرالله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل 

 

1
پیام تسلیت انجمن شرکت های راهسازی ایران

 

3
آگهی ترحیم زنده یاد چوبدار
2
آگهی مراسم تدفین زنده یاد چوبدار

امین عزیزمان آسمانی شد

سوز هجران مهندس امین را نه هیچ قلمی توان نوشتن دارد و نه هیچ زبانی یارای گفتن .

از آن غم های سنگینی است که به درازای زمان در دل ها خواهد ماند و با هر یادی از او حسرت و اندوهی جانسوز بر عمق جان می‌نشیند.  

خانواده محترم چوبدار و خانواده مجموعه بزرگ ابادراهان سالها مبهوت این اتفاق تلخ خواهند ماند. و تنها و تنها خداوند بزرگ است که می‌تواند مرهمی بر دلهای داغدار پدر بزرگوار ، مادر ارجمند و خواهر و برادرش و خانواده معظم و معزز شان و بدون اغراق همکارانش که سالها مهربانی و معرفتش را دیده بودند ، بگذارد و سینه ای به همه ما بدهد که بتواند این ماتم را بپذیرد .

اگر چه هنوز باور نکرده ایم لیکن به رسم ادب صمیمانه ترین احساس همدردی و غم شریکی خود را خدمت مرد بزرگی که خداوند مقدر کرده پدر معنوی هزاران جوان باشد و اکنون هم تقدیر چنین بوده که در سوک فرزانه فرزندش نشیند و مادر داغ دیده اش و مهندس حامین عزیز و مهندس آذین گرامی و جنابان دکتر فریدون و مهندس مهرداد  و حاج صادق و  جمیع خانواده محترم شان ابراز میدارم .

از خداوند رحمان و رحیم برای امین عزیزمان آمرزش و آرامش ابدی مسئلت مینماییم.

 

انا لله و انا الیه الراجعون.

جناب آقای دکتر قباد چوبدار

خبر در گذشت ناگهانی فرزند فهیم و فرهیخته جنابعالی موجب تاسف و تالم عمیق اینجانب گردید.

از خداوند متعال غفران واسعه و آمرزش برای آن سفر کرده و صبر جمیل برای جنابعالی، خانواده محترم  و سایر بازماندگان معزز مسئلت دارم.

جورابچی

 

انالله واناالیه راجعون

جناب آقای مهندس چوبدارارتحال ناگهانی فرزنددلبندتان راازصمیم قلب تسلیت عرض میکنم عمق این غم جانسوزرافقط کسانی درک میکنندکه به این مصیبت دچارشده اند،ان شاءالله که بعدازاین خداوندهیچ پدرومادری رابه چنین مصیبتی امتحان نکندخداوندروح ان مرحوم راغریق رحمت واسعه وباشهدای کربلامحشور،وبه جنابعالی ودیگربازماندگان صبرواجرعنایت فرماید.

شریک غمتان برادرکوچکتان - محمدحسین جوانمردی

 

جناب اقای دکتر قباد چوبدار

خانواده محترم چوبدار

مصیبت جانگداز فقدان جناب اقای امین چوبدار فرزند برومند جناب اقای دکترچوبدار مدیر عامل وریاست محترم هییت مدیره شرکت های ابادراهان پارس وتوسعه راههای پارس را صمیمانه تسلیت عرض نموده وبرای ان عزیز تازه گذشته امرزش الهی وبرای کلیه بازماندگان صبر وشکیبایی از درگاه ایزد منان خواستارم.

واقعا مصیبت سختی است که زبان وقلم از بازتاب ان عاجز است.

مارا هم در غم خود شریک بدانید.

با احترام - فراهی

 

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

برادر گرامی

جناب آقای دکترقباد چوبدار  

سلام علیکم

خبر در گذشت ناگهانی فرزند دلبند حضرتعالی ؛ جناب دکتر امین چوبدار موجب تاسف و تالم همه ما گردید .

سوگ فرزند مصیبت بسیار بزرگی است و زبان از بیان هر حرفی در این باره ناتوان است. امیدوارم خدای بزرگ صبری بسیار بزرگ‌تر از غمتان به شما بدهد و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده  غفران واسعه و آمرزش و برای حضرتعالی و خانواده محترم چوبدار و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می نمایم .

ارادتمند - میرزایی سرچشمه - آزاد راه زنجان تبریز

 

انا لله و انا الیه الراجعون.

برادر گرامی جناب آقای قباد چوبدار

 سلام علیکم

تالم عظیم درگذشت ناگهانی فرزند عزیز شما موجب تاسف و تالم شدیدمان گردید.

از خداوند متعال رحمت و آمرزش برای آن مرحوم و صبر و سلامتی برای جنابعالی و خانواده محترم مسئلت مینمایم ما را شریک اندوه خود بدانید.

ارادتمند - جلالی

 

خداوند متعال رحمتشان کند

داغ جوان خیلی سخت و سنگین

است

این مصیبت و غم بزرگ را به جناب آقای مهندس چوبدار صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان و خانواده محترم صبر جمیل مسئلت دارم.

پناه - آزاد راه مشهد - چناران - قوچان

 

جناب آقای دکتر قباد چوبدار

سلام و ادب

بدینوسیله درگذشت ناگهانی و نابهنگام فرزند گرام جناب آقای مهندس امین چوبدار را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت گفته و از درگاه ایزد متعال غفران و رحمت الهی برای ایشان و صبر جمیل برای خانواده محترم  معزا خواهانم.

بیات سرمدی - اداره کل بهربرداری آزادراهها

 

جناب آقای مهندس چوبدار

  باسلام و احترام

باکمال تاثروتاسف  مصیبت وارده را به شما  وخانواده گرامی تسلیت عرض نموده و ازدرگاه ایزدمنان برای آن درگذشته غفران و رحمت واسعه الهی وبرای شما و خانواده محترم ودیگربازماندگان صبرو بردباری وبقای عمرباعزت مسآلت دارم.

ارادتمند - باقر حنفی

 

جناب آقای مهندس چوبدار

با سلام و احترام

 خداوند متعال شاهد این لحظات سخت شماست از صمیم قلب میخواهم که شما را دریابد و به شما و خانواده عزیزتان صبر بدهد و آن عزیز را رحمت بفرماید

ان شاءالله که امام حسین علیه السلام بر بالین فرزند دلبندتان باشند و شافع ایشان

 من را در غم خود شریک بدانید

از صمیم قلب برایتان صبر ارزو دارم.

ارادتمند- ملازینل

 

جناب آقای مهندس چوبدار عزیز،

با اندوه و تأسف بسیار مصیبت وارده و فقدان عزیز از دست رفته را خدمت جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و برای مرحوم مهندس امین چوبدار آرامش روح و برای جنابعالی و خانواده محترم صبر و شکیبایی آرزو دارم.

با احترام- حمید رستگار

 

جناب آقاى مهندس چوبدار

مصیبت جانگداز درگذشت آقاى مهندس امین چوبدار ، فرزند برومندتان را صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال براى جنابعالى و خانواده محترم صبر و شکیبایى خواستارم.

علاءالدینى

 

استاد ارجمند

جناب آقای دکتر قباد چوبدار

 ضایعه تاسف بار درگذشت فرزند فهیم و فرهیخته حضرتعالی، جناب آقای مهندس امین چوبدار را حضور شما و خانواده محترم تسلیت عرض میکنم . برای جنابعالی و خانواده محترم چوبدار و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می نمایم .

ارادتمند- مهرپویا

 

جناب آقای مهندس چوبدار

ضایعه فقدان فرزند گرانقدرتان "شادروان مهندس امین چوبدار" را به جنابعالی و بستگان داغدار تسلیت عرض نموده و از پیشگاه ایزد منان برای آن فقید، غفران و علو درجات و برای جنابعالی و بازماندگان معزز، شکیبایی و سلامتی مسئلت می نمایم.

با احترام

شیخلووند

 

جناب آقای مهندس چوبدار

درگذشت فرزند برومندتان را صمیمانه تسلیت عرض نموده واز خداوند منان برای جنابعالی و خانواده داغدیده صبر وشکیبایی و برای آن مرحوم علو درجات و آرامش الهی خواستارم

با احترام آزادراه خرم آباد پل زال - زرنانی

 

جناب آقای مهندس چوبدار

با سلام واحترام

درگذشت فرزند عزیز وگرامیتان را به جنابعالی وخانواده محترم تسلیت عرض می نمایم

وفایی مهر

 

جناب آقای مهندس چوبدار

با سلام و احترام

بدینوسیله درگذشت ناباورانه فرزند دلبندتان را تسلیت عرض نموده و از خدای منان شادی روح آن مرحوم و شکیبایی برای جنابعالی و سایر بازماندگان خواستارم

ارادتمند ناصر بصیری

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای مهندس چوبدار

بدینوسیله درگذشت فرزندتان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و غفران الهی برای آن مرحوم و صبر برای جنابعالی و سایر بازماندگان از درگاه خداوند متعال خواستارم .

سیدمحمود علمایی

 

جناب آقای مهندس چوبدار

مصیبت وارده را صمیمانه تسلیت عرض نموده واز خداوند بزرگ، برای جنابعالی و خانواده داغدیده صبر وشکیبایی و برای آن مرحوم آرامش ابدی خواستارم

با احترام - آزادراه خرم آباد پل زال - دستمالچی

 

جناب آقای دکتر چوبدار

با کمال تاسف و تاثر درگذشت فرزند ارجمندتان را خدمت جنابعالی و خاندان محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبری جزیل خواستارم.

با احترام- تشکری

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وبشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای دکتر چوبدار

بدینوسیله درگذشت فرزند برومندتان را خدمت جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال غفران و مغفرت برای آن مرحوم و صبر برای شما و سایر بازماندگان خواستارم .

حسین جباری

 

جناب آقای دکتر چوبدار

با کمال تاسف و تاثر درگذشت فرزند ارجمندتان را خدمت جنابعالی و خاندان محترم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم طلب مغفرت و علو درجات و برای بازماندگان صبری جزیل خواستارم.

مقبلی

 

و بشر الصابرین، الذین اصابتهم مصیبه، قالوا انالله و انا الیه راجعون

با کمال تاسف و تأثر با خبر شدیم مهندس امین چوبدار دار فانی را وداع گفتند. این ضایعه دردناک را به دکتر چوبدار و خانواده محترمشان تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت داریم.

مسعود جهانی

 

انا لله وانا الیه راجعون .

جناب آقای مهندس چوبدار گرامی

سوگ فرزند مصیبت بسیار بزرگی است و زبان از بیان هر حرفی در این باره ناتوان است. امیدوارم خدای بزرگ صبری بسیار بزرگ‌تر از غمتان به شما بدهد. برای شما و خانواده گرامی‌تان صبر ،صبر، صبر و آرامش قلبی در برابر این غم آرزو می‌کنم.

سیاوش سلیمانی

 

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

 جناب آقای مهندس چوبدار

درگذشت پسرگرامیتان رابه جنابعالی و خانواده محترم  وکلیه وابستگان معزز تسلیت وتعزیت عرض می نمایم

از خداوند سبحان ،علو درجات ومغفرت الهی را برای آن فقید سعید و برای شما و بازماندگان محترم صبروشکیبایی مسئلت دارم

ارادتمند- سقندلی

 

جناب آقاى مهندس چوبدار

با سلام و عرض ادب

غم از دست دادن فرزندى چون مهندس امین چوبدار آنچنان سنگین است که واژه از بیانش عاجز است با کمال ناباورى این مصیبت را تسلیت گفته از خداوند متعال تحمل این رنج و صبر و شکیبائى برایتان مسئلت دارم

ارادتمند مدقالچى

 

جناب آقاى مهندس چوبدار

مصیبت درگذشت فرزند گرامیتان را تسلیت گفته از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم .

دهدشتیان.  حوزه هرمزگان

 

جناب آقای مهندس چوبدار

 

با نهایت تأسف و تأثر درگذشت فرزند گرامیتان را به شما تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم مغفرت، برای  شما و سایر بازماندگان صبر مسئلت دارم

میرشکاری- حوزه لرستان

 

جناب اقای دکتر قباد چوبدار

خانواده محترم چوبدار

مصیبت جانگداز فقدان جناب اقای امین چوبدار فرزند برومند جناب اقای دکترچوبدار مدیر عامل وریاست محترم هییت مدیره شرکت های ابادراهان پارس وتوسعه راههای پارس را صمیمانه تسلیت عرض نموده وبرای ان عزیز تازه گذشته امرزش الهی وبرای کلیه بازماندگان صبر وشکیبایی از درگاه ایزد منان خواستارم.

واقعا مصیبت سختی است که زبان وقلم از بازتاب ان عاجز است.

مارا هم در غم خود شریک بدانید.

با احترام فراهی

 

"انالله واناالیه راجعون"

جناب آقای مهندس چوبدار

باکمال تاثر و تاسف ضایعه درگذشت نابهنگام وجانگداز فرزند برومند و دلبندتان شادروان مهندس امین چوبدار را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و رحمت واسعه الهی وبرای جنابعالی و خانواده مکرم وسایربازماندگان گرامی صبر و شکیبائی و سلامتی و طول عمر با عزت مسالت دارم. و ما در غمتان شریک بدانید

روحشان شاد و یادش گرامی

ارادتمند - مسعود فرامرزیان

 

جناب آقای مهندس چوبدار

  باسلام و احترام

باکمال تاثروتاسف  مصیبت وارده را به شما  وخانواده گرامی تسلیت عرض نموده و ازدرگاه ایزدمنان برای آن درگذشته غفران و رحمت واسعه الهی وبرای شما و خانواده محترم ودیگربازماندگان صبرو بردباری وبقای عمرباعزت مسآلت دارم.

ارادتمند - باقر حنفی

 

انالله و انا الیه راجعون

جناب آقای مهندس چوبدار

باسلام، مصیبت از دست دادن فرزندتان را تسلیت عرض مینمایم  از خداوند مهربان برای ایشان رحمت و غفرانو برای جنابعالی و خانواده محترم  صبر واجر خواهانم

سید اسماعیل احمدی

 

"انالله واناالیه راجعون"

جناب آقای مهندس چوبدار

باکمال تاثر و تاسف ضایعه درگذشت نابهنگام وجانگداز فرزندعزیزتان را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و رحمت واسعه الهی وبرای جنابعالی و خانواده محترم وسایربازماندگان گرامی صبر و شکیبائی و سلامتی و طول عمر با عزت مسالت دارم.

روحشان شاد و یادشان گرامی

ارادتمند - چارقدوز

 

جناب آقای مهندس چوبدار

با سلام واحترام

درگذشت فرزند عزیز وگرامییتان را به جنابعالی وخانواده محترم تسلیت عرض می نمایم.

وفایی مهر

 

برادر ارجمند جناب آقای مهندس چوبدار

با سلام وتحیت

مصیبت وارده را تسلیت عرض می نمایم  ازخداوندمتعال برای جنابعالی وخانواده محترم صبر جمیل و برای آن مرحوم علو درجات خواستارم

ارادتمند - محمود دهقان

 

جناب آقای مهندس چوبدار

با سلام و احترام

بدینوسیله درگذشت ناباورانه فرزند دلبندتان را تسلیت عرض نموده و از خدای منان شادی روح آن مرحوم و شکیبایی برای جنابعالی و سایر بازماندگان خواستارم

ارادتمند - ناصر بصیری

 

جناب آقای مهندس چوبدار

باسلام  ضایعه درگذشت نابهنگام  فرزند عزیزتان را خدمت جنابعالی و خانواده معزز تسلیت عرض می نمایم.

با احترام - گروسی

 

استاد ارجمند

جناب آقای مهندس چوبدار

با سلام و تاثر درگذشت فرزند عزیز و گرامییتان را به جنابعالی وخانواده محترم صمیمانه تسلیت عرض می نمایم

آل رسول

 

جناب آقاى مهندس چوبدار

مصیبت درگذشت فرزند گرامیتان را تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان برای آن مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم .

میرزایی

 

جناب آقای مهندس چوبدار

ضایعه درگذشت فرزند گرامیتان "شادروان مهندس امین چوبدار" را به جنابعالی و خانواده داغدار تسلیت عرض نموده و از پیشگاه خداوند منان برای آن عزیز، علو درجات و برای جنابعالی و بازماندگان، صبر و سلامتی مسئلت می نمایم.

با احترام ابراهیمی

 

 

 

تین نیوز مراتب تسلیت خود را به جناب آقای چوبدار و خانواده آن مرحوم عرض نموده و از خداوند منان طلب آمرزش و آرامش برای آن مرحوم و صبر و شکیبایی در این مصیبت برای خانواده آن مرحوم می نماید.

 

تذکر مهم: از افرادی که مرحوم را می شناختند و از سوابق، خدمات و فعالیت های مرحوم اطلاعاتی دارند، دعوت می کنیم مطالب خود را برای درج در صفحه یادمان زنده یاد امین چوبدار برای ما ارسال کنند.

همچنین چنانچه دوستان و علاقمندان مرحوم مطلب یا یادداشتی در مورد شخصیت وی دارند، لطفا در قسمت کامنت های این صفحه (صفحه یادمان زنده یاد)، نظرات و یادداشت های خود را بنویسند.

ضمنا چنانچه تصاویری از ایشان در دسترس دارید که می تواند در این صفحه منتشر شود، برای ما ارسال نمایید.

با تشکر

آدرس ایمیل تین نیوز (info@tinn.ir)

کمند روستا

وبلاگ‌نویس خبرنگار نویسنده
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد کدخدایی 1 2

    برادر بزرگم جناب آقای مهندس قباد چوبدار

    و خانواده بزرگ چوبدار

    مصیبت وارده را به شما و سایر بستگان تسلیت عرض نموده مرا در این مصیبت بزرگ شریک بدانید

    ارادتمند محمد کدخدایی

  • محمد کدخدایی 1 2

    برادر بزرگم جناب آقای مهندس قباد چوبدار

    و خانواده بزرگ چوبدار

    مصیبت وارده را به شما و سایر بستگان تسلیت عرض نموده مرا در این مصیبت بزرگ شریک بدانید

    ارادتمند محمد کدخدایی

  • محمد کدخدایی 2 3

    برادر عزیزم جناب آقای مهندس قباد چوبدار و خانواده بزرگ چوبدار و شرکت بین المللی آزاد راهان پارس

    ضایعه درگذشت مهندس امین چوبدار را به شما و کلیه وابستگان تسلیت عرض نموده از خداوند بزرگ برای عزیز از دست رفته طلب مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم

    ارادتمند محمد کدخدایی (خرم آباد)

  • شعباني 1 2

    بنام خدا
    خانواده گرامي چوبدار
    با نهايت تاسف و تالم درگذشت فرزند برومندتان جناب آقاي مهندس امين چوبدار را از صميم قلب تسليت عرض نموده ، از خداي مهربان براي جنابعالي و خانواده محترم صبر جميل و اجر جزيل و براي آن عزيز از دست رفته رحمت و مغفرت مسئلت مينمايم .
    الهي كه جايگاهشون بهشت برين باشد .
    آمييين
    خانواده شعباني

  • کیارش شفافی 1 2

    عمو جان...فقدان پسر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.
    با احترام پسر محمد حسین شفافی

  • اشکان شفافی 1 4

    فقدان پسر بزرگوارتان ما را نیز اندوهگین ساخت. غفران و رحمت الهی برای آن عزیز از دست رفته و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار متعال خواهانیم.

  • داریوش غفاری 3 2

    جناب آقای قباد چوبدار
    از صمیم قلب مصیبت وارده را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می گویم و برای آن فقید غفران و برای شما و خانواده صبر آرزومندم

  • هادی احمدی چگنی 1 2

    انالله و اناالیه الراجعون

    عموی بزرگوار جناب مهندس قباد چوبدار با نهایت تأثر و تأسف در گذشت فرزند دلبندتان را تسلیت و تعزیت عرض نموده واز خداوند تبارک و تعالی برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه و برای شما و سایر بازماندگان صبر و بردباری مسئلت داریم.
    ارادتمند شما هادی احمدی چگنی(ازخرم‌اباد)

  • سیاوش سلاح ورزی 3 3

    دوست عزیز م قباد جان خبر فوت ناگهانی امین را به شما وخواهر م زیبا صمیمانه تسلیت میگم.امیدوار خداوند مهربان به شما صبر عطا کند.

  • روشنایی . بیمارستان شریعتی ۲ 0 4

    بنظرم بهتره که دوستان بفکر آخرت خودشون باشن
    خدا رحمتش کنه

    • خشایار احمدی 7 1

      آدمهایی که تو کارگاهها خون به دل میکنن به فکر خودتون باشید مخصوصا سرپرست کارگاهها

  • باسلام وخسته نباشی خدمت شما عزیز من تسلیت می‌گویم برای آن مرحوم این چوبدار وخانواده محترم من ایشان را می‌شناختم قدیر اسحاق زی از افغانستان 0 0

    باشنیدن وفات مرحوم مغفور جناب آقای امین چوبدار خیلی غمگین شدم از درگاه خداوندمتعال بهشت برین خواهانم براش برای خانواده ایشان صبر جمیل میخواهم من ایشان را می‌شناختم خمچنان پدر گرامی ایشان آقای مهندس چوبدار قدیر اسحاق زی افغانستان

  • عباس کوزه گر کالجی 0 0

    سلام ارادت جناب اقای دکتر چوب دارضایعه درگذشت فرزند عزیز وگرامیتان شادروان مهندس امین چوبداررابه جناب عالی وخانواده داغدار تسلییت عرض میکنم روحش شاد یادش گرامی باد از طرف عباس کوزهگر کالجی از نیروی حراست شرکت گاز شهرستان نور مازندران