| کد خبر: 227823 |

مرور وعده های مدیرعامل شرکت فرودگاه ها:

◄ بهسازی باند 29 چپ مهرآباد در سال آینده

تا پایان سال آشیانه هواپیمای فلایت چک و رمپ آن، همچنین محوطه‌سازی مقابل ترمینال‌های ۴ و ۶ تکمیل می‌شود و به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین سال آینده پروژه بهسازی اساسی باند ۲۹ چپ مهرآباد انجام می‌شود.

تین نیوز
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: تا پایان سال آشیانه هواپیمای فلایت چک و رمپ آن، همچنین محوطه سازی مقابل ترمینال های ۴ و ۶ تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد.
به گزارش تین نیوز، سیاوش امیرمکری، این مطلب را روز 12 بهمن در مراسم افتتاح ١٢ پروژه عمرانی و هوانوردی در فرودگاه مهرآباد بیان کرد و افزود: با نصب سیستم سوئیچینگ برج و اپروچ مهرآباد توانستیم یکی از دغدغه های مهم در حوزه عملیات هوانوردی را برطرف کنیم که اقدام مهمی در راستای ایمنی و سلامت پروازهاست.

وی با تاکید بر اینکه اجرای پروژه های مهرآباد در شرایط سخت تحریم و بحران کرونا انجام شد، عنوان کرد: تا پایان سال آشیانه هواپیمای فلایت چک و رمپ آن، همچنین محوطه سازی مقابل ترمینال های ۴ و ۶ تکمیل می شود و به بهره برداری می رسد. همچنین سال آینده پروژه بهسازی اساسی باند ۲۹ چپ مهرآباد انجام می شود.

امیرمکری همچنین در بخشی از سخنان خود در پاسخ به پرسش های خبرنگاران به مطالبات شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از شرکت های هواپیمایی اشاره کرد و عنوان کرد: در شرایط کرونا که با کاهش عملیات جابه جایی مسافر مواجه شدیم به دستور وزیر راه و شهرسازی با شرکت های هواپیمایی مساعدت شده که به مرور با افزایش پروازها تسویه بدهی ها انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.