| کد خبر: 255771 |

با استفاده از آسفالت‌های نوین؛

بهسازی رویه راه های ارتباطی استان همدان

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی رویه راه‌های ارتباطی استان با استفاده از روش‌های نوین آسفالت خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز عملیات اجرایی بهسازی رویه راه های ارتباطی استان با استفاده از روش های نوین آسفالت خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  استان همدان، جواد نگاهداری گفت: پارسال نخستین بار به شکل پایلوت برای ترمیم رویه آسفالت محورهای استان از روش نوین اسلاری سیل بطول ۳۵ کیلومتر استفاده شد که خوشبختانه با توجه به شرایط جوی و جغرافیایی استان همدان سازگاری داشت

او تصریح کرد: اسلاری سیل نوعی آسفالت حفاظتی است که در آن از مصالح دانه بندی شده، آب، فیلرهای معدنی مانند سیمان پرتلند که به شکل یکنواخت با نوعی قیر امولسیون ترکیب می شوند و با دستگاه مخصوص به ضخامتی کمتر از ۱ سانتی متر روی سطح آسفالت اجرا می شود.

معاون راهداری استان همدان افزود: ترمیم به موقع رویه آسفالتی از بروز خسارات مالی و هزینه های اضافی جلوگیری می کند و به جای روکش مجدد با روش های ارزانتری رویه راه ترمیم و باعث افزایش طول عمر آسفالت و صرفه جویی زیادی در هزینه ها صورت می گیرد.

نگاهداری گفت: رویه آسفالتی راه ها در اثر گذشت زمان و عبور ترافیک و تحت تاثیر عوامل جوی مختلف مانند بارندگی، یخ زدگی، تابش خورشید و اثرات سایشی چرخ وسایط نقلیه و دیگر عوامل به مرور دچار خرابی و رخ رفتگی می شود، که اگر بموقع برای ترمیم آن ها اقدام نشود، افزایش هزینه ها را در پی خواهد داشت.

او افزود: در تلاش هستیم با برنامه ریزی های انجام شده و تامین اعتبار مورد نیاز، محورهایی که شرایط اجرای اسلاری سیل را دارند را تحت پوشش قرار دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.