| کد خبر: 233689 |

◄ باند اضطراری فرود هواپیما در محور کبودرآهنگ ایمن سازی می شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان در حاشیه بازدید از باند اضطراری فرود هواپیما در جاده اصلی شهرستان کبودراهنگ در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان اظهار داشت: این اقدام به منظور پیشگیری و جلوگیری از تصادفات و کاهش خسارت‌های وارده انجام می‌شود.

تین نیوز

همدان/سمیرا قادری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان خط کشی این باند را از جمله اقدامات برشمرد و افزود: اجرای طرح خط کشی این محور به منظور افزایش ایمنی تردد و کنترل ترافیک و تسهیل رفت و آمد انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز از همدان، صفر صادقی راد ادامه داد: افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه بخصوص در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی از دیگر مزایای اجرای طرح خط کشی در این محور است.

مدیرکل راهداری استان همدان نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی، اجرای شیار لرزاننده و تعریض قسمتی از این محور را از دیگر اقدامات اصلاح و ایمن سازی در دستور کار این محور عنوان کرد.

صادقی راد تأکید کرد: راهداران استان همدان همه توان و تلاش خود را در راستای ارتقای ضریب ایمنی راه‌ها و فرهنگ سازی به منظور تأمین ایمنی جاده‌ای گذاشته اند و از رانندگان نیز تقاضا داریم، سرعت مطمئنه را در جاده‌ها که بهترین روش برای کاهش خطرات رانندگی است، را رعایت کنند.

در این بازدید میدانی، جانشین پلیس راه استان و رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کبودراهنگ نیز حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.