| کد خبر: 217044 |

سوخت اتوبوس های درون شهری همدان یورو ۴ شد

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از توزیع نفتگاز یورو ۴ به ناوگان اتوبوس‌های داخل شهری همدان خبر داد.

تین نیوز

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از توزیع نفتگاز یورو ۴ به ناوگان اتوبوس‌های داخل شهری همدان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، امین روستایی اظهار کرد: چندی است که خودروهای شخصی و عمومی به ویژه ناوگان اتوبوس های شهری شرکت واحد در سراسر کشور در ردیف عوامل نخست آلودگی هوا شناخته و معرفی می شوند که این مهم تأمین و توزیع سوخت با کیفیت بالاتر این وسایل نقلیه را در کاستن آلودگی هوا بیش از پیش ضروری می کند.

وی تصریح کرد: بنابر رسالت ارائه خدمات مطلوب به هم‌وطنان و تأکیدهای مدیریت ارشد استان، به همت مسئولان و کارکنان خدمت‌گزار منطقه، از اوایل مردادماه جاری سوخت ناوگان اتوبوس‌رانی داخل شهر یورو ۴ شد.

وی بیان کرد: با همکاری همه جانبه شهرداری در تخصیص مکان و تأمین تجهیزات لازم، زیرساخت مناسب فنی و الکترونیک توزیع نفتگاز(GAS OIL) با کیفیت و استاندارد جهانی یورو ۴ به وسایل نقلیه عمومی جابه‌جایی مسافر در شهر آماده و راه‌اندازی شد.

مدیر شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه همدان با بیان اینکه بنزین یورو ۴ با اکتان بالای ۹۱ از ابتدای سال جاری در سراسر جایگاه‌های سوخت رسانی استان توزیع می شود، خاطرنشان کرد: حفظ سلامت محیط زیست جامعه و تلاش در تعدیل آلاینده های هوا همواره از جمله دغدغه های مدیریت کلان شرکت ملی پخش و حساسیت های این شرکت در قبال مسئولیت اجتماعی خود بوده است.

روستایی تصریح کرد: اکنون نفتگاز توزیعی در جایگاه پایانه بزرگ مسافربری همدان، جایگاه‌های عرضه سوخت مستقر در رینگ دوم شهر همدان و همچنین پمپ بنزین‌های محورهای اصلی کوریدور ترانزیت اتصال دهنده شمال و مرکز به جنوب و غرب کشور در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان از نوع یورو۴ است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پخش فراورده های نفتی منطقه همدان، روستایی اظهارامیدواری کرد: به تدریج تلاش ها به سمت و سوی تجهیز سایر جایگاه‌ها به امکانات ضروری و استانداردسازی شرایط ذخیره سازی و عرضه این سوخت ارزشمند درحال انجام است تا نقش این منطقه در داشتن هوای پاک تاریخ و تمدن ایران زمین پررنگ بماند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.