| کد خبر: 209664 |

حمایت از سرمایه‌گذاران احداث پایانه مسافربری در اسدآباد

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد فاقد پایانه مسافربری بوده که در این راستا از سرمایه گذاران برای احداث پایانه مسافربری در این شهرستان حمایت می کنیم.

تین نیوز

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: اسدآباد فاقد پایانه مسافربری بوده که در این راستا از سرمایه گذاران برای احداث پایانه مسافربری در این شهرستان حمایت می کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مجید درویشی اظهار کرد: پایانه مسافربری اسدآباد در طرح جامع در حال بررسی است و در صورتی که مطالعات آن انجام گیرد، باید بخش خصوصی برای احداث آن ورود پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه در صورت ورود بخش خصوصی برای احداث پایانه مسافربری در اسدآباد امکانات لازم را برای حضور سرمایه گذار فراهم خواهیم کرد، افزود: در حال حاضر شهرستان اسدآباد علاوه بر جمعیت موجود خود دارای بیش از ۵۰۰۰ دانشجو بوده که وجود پایانه مسافربری در این شهرستان ضروری است.

وی در ادامه از فعال شدن مجدد عملیات اجرایی پروژه احداث کتابخانه استاندارد اسدآباد در سالجاری خبر داد و تصریح کرد: کتابخانه استاندارد اسدآباد یکی از پروژه های راکد این شهرستان مربوط به اداره کل راه و شهرسازی بوده که به علت مشغله اداره کل، به آن توجهی نشده و با پیگیری های صورت گرفته این طرح مجدداً به اداره کل کتابخانه های عمومی استان واگذار شده و از سالجاری این طرح سرانجام پس از سال ها انتظار در بحث عملیات اجرایی فعال خواهد شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در پایان با بیان اینکه اسدآباد دومین شهر دانشگاهی استان با ۵۰۰۰ نفر دانشجو است، یادآور شد: دانشکده فنی و حرفه ای شهرستان نیز سرانجام پس از ۱۰ سال انتظار از مهرماه سالجاری دانشجو خواهد پذیرفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.