| کد خبر: 205354 |

جاده قدیم همدان - ساوه نیازمند ایمن‌سازی است

رییس پلیس راه استان همدان گفت: جاده قدیم همدان - ساوه ناایمن بوده و نیاز به اجرای طرح‌های عمرانی برای ایمن‌سازی دارد.

تین نیوز

رییس پلیس راه استان همدان گفت: جاده قدیم همدان - ساوه ناایمن بوده و نیاز به اجرای طرح‌های عمرانی برای ایمن‌سازی دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی بیان کرد: چهاردرصد از سوانح فوتی و جرحی استان همدان در جاده قدیم همدان - ساوه از حدفاصل سه راهی ساوه تا بالای گردنه دخان رخ می دهد.

وی بیان کرد: با وجود چند نوبت مکاتبه با اداره راهداری برای ایمن سازی این جاده اما تاکنون اقدامی برای ایمن سازی این جاده صورت نگرفته است بنابراین در هنگام ترسیم کروکی سوانح  ۵۰ درصد این اداره مقصر شناخته می شود.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: امروز نیز بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید با پشت کامیون در جاده قدیم همدان - ساوه، سرنشین جلو در دم جان باخت و راننده و سرنشین عقب این خودرو به شدت مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان سوانح پلیس راه، رعایت نکردن فاصله طولی، تردد با سرعت غیرمطمئنه و لغزندگی سطح جاده عامل بروز این سانحه جاده ای بوده است.

وی گفت: هم اینک تمامی جاده های برون شهری این استان باز بوده و تردد در آن جریان دارد اما برخی از نقاط جاده ها دچار یخ زدگی و لغزندگی شدند.

رییس پلیس راه استان همدان اظهار داشت: روز گذشته ۲ دستگاه تریلر حامل سوخت بنزین در کیلومتر ۱۴ جاده نهاوند - بروجرد واژگون و به مدت ۱۶ ساعت این مسیر مسدود شد.

سرهنگ عزیزی توضیح داد: این دو کامیون سوخت را از پالایشگاه اراک بارگیری کرده بودند که ابتدا یکی از آنها واژگون شده سپس دیگر خودرو برای پیشگیری از برخورد با این کامیون، خودرو را به سمت دیگر جاده هدایت کرده که این وسیله نقلیه هم به یکباره واژگون می شود.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه احتمال بروز انفجار وجود داشت از شرکت پخش فرآورده های نفتی برای تخلیه سوخت این خودروها درخواست کمک شد اما آنها همکاری نکردند در نهایت این ۲ وسیله نقلیه توسط جرثقیل جابجا شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.