| کد خبر: 201879 |

برف‌روبی ۱۲۰ کیلومتر باند از جاده‌های تویسرکان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تویسرکان گفت: برف روبی محورهای این شهرستان از یک بامداد آغاز شده و در این چند روز برفی تا کنون ۱۲۰ کیلومتر باند برف روبی و ۳۰ تن نمک پاشی در سطح محور های شهرستان انجام شده است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان تویسرکان گفت: برف روبی محورهای این شهرستان از یک بامداد آغاز شده و در این چند روز برفی تا کنون ۱۲۰ کیلومتر باند برف روبی و ۳۰ تن نمک پاشی در سطح محور های شهرستان انجام شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، ابراهیم نانکلی درباره فعالیت های راهداری در آخرین روزهای برفی پاییز، بیان کرد: از بامداد امروز بارش برف در برخی نقاط استان همدان و در شهرستان تویسرکان به ویژه در ارتفاعات آغاز شد.

وی با بیان اینکه برف روبی از ساعت یک بامداد آغاز شده و تا همین لحظه ادامه دارد، اظهار کرد: تویسرکان گردنه های برف گیر خطرناکی دارد و این راهداران هستند که شب ها و روزهای برفی پاییز و زمستان در محورهای مختلفی از جمله گردنه دولایی و محدوده گزندر، محور تویسرکان- خیرآباد مشغول به کار هستند تا جاده های شهرستان برای تردد باز باشد و ایمن شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تویسرکان افزود: اکیپ راهداری دولایی تویسرکان با ۱۲ خودرو سبک و سنگین و ۱۴ نفر بدون وقفه در حال برف روبی و نمک پاشی این محور هستند. 

نانکلی در پایان تصریح کرد: تا کنون ۱۲۰ کیلومتر باند برف روبی و ۳۰ تن نمک پاشی در سطح محور های شهرستان انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.