| کد خبر: 162880 |

◄ فرودگاه همدان آماده خدمت رسانی به توسعه گردشگری

​مدیر فرودگاه همدان از آمادگی این فرودگاه در خدمت‌رسانی شبانه‌روزی برای پروازهای داخلی و خارجی به‌منظور توسعه اقتصادی استان همدان خبر داد.

تین نیوز

مدیر فرودگاه همدان از آمادگی این فرودگاه در خدمت‌رسانی شبانه‌روزی برای پروازهای داخلی و خارجی به‌منظور توسعه اقتصادی استان همدان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه همدان، سهراب کلوندی که در جلسه کارگروه گردشگری استان همدان در اتاق بازرگانی این استان حضور داشت، ضمن به این موضوع گفت: این فرودگاه توان بالایی در کمک به توسعه اقتصادی استان دارد و ما در این بخش آمادگی داریم که با تمام توان به خدمت‌رسانی بپردازیم.

وی در مورد افزایش پروازها و نقش آن در توسعه گردشگری گفت: با برقراری پروازهای دوباره پرواز همدان-کیش-همدان، این فرودگاه در توسعه زیرساخت گردشگری مؤثرتر عمل خواهد کرد و تعداد قابل‌توجهی از مسافران را جابه‌جا می‌کند.

این جلسه با حضور شهردار همدان و اعضای این کمیته در اتاق بازرگانی تشکیل شد و کلوندی همچنین پیرامون برنامه‌ریزی و حمایت از پروازهای فرودگاه همدان، سیاست‌گذاری در خصوص همدان 2018 و توسعه زیرساخت‌های اماکن گردشگری از طریق فرودگاه سخن گفت.

به گزارش تین‌نیوز فرودگاه همدان فرودگاهی بین‌المللی است که در ۵ کیلومتری شمال شهر همدان در کشور ایران قرار دارد. این فرودگاه مجهز به سیستم‌های کمک ناوبری VOR/DME و NDB است.در سال ۲۰۱۶ میلادی ۲۸۴ نشست‌وبرخاست هواپیما در این فرودگاه انجام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.