| کد خبر: 267233 |

◄ امداد رسانی به موقع ناجیان هرمزگان، باعث نجات 22 خدمه خارجی شد

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از موفقیت آمیز بودن عملیات امداد رسانی به یک کشتی خارجی سانحه دیده در آب های جزیره سیری و نجات جان 22 خدمه این شناور خبرداد.

تین نیوز

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از موفقیت آمیز بودن عملیات امداد رسانی به یک کشتی خارجی سانحه دیده در آب های جزیره سیری و نجات جان 22 خدمه این شناور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "اسماعیل مکی زاده" در تشریح جزییات حادثه برای یک شناور تانکر خارجی در آبهای سیری اظهار کرد : پنج شنبه شب 28 دی ماه در ساعت ۲۲:۵۰ یک شناور تانکر دچار حریق شده و از ادامه مسیر باز می ماند.

وی ادامه داد : این شناور با ۲۲ خدمه آن شامل 21 هندی و یک پاکستانی از مبدا بندر خورفکان امارات به مقصد عراق در حرکت بوده که در هفت مایلی شرق جزیره سیری در قسمت موتورخانه دچار حریق شده بود.

وی ادامه داد : مرکز هماهنگی جستجو و نجات دریایی بندرعباس به محض اطلاع از این حادثه دریایی، شناور ناجی ۱۱ از ابوموسی و شناور هدایت 6 به موقعیت شناور مضطر اعزام شدند.  

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : همچنین ضمن هماهنگی با امارات ندسا و نداجا برای کمک رسانی، پس از انجام عملیات امداد رسانی تمامی 22 سرنشین و خدمه این شناور تانکر نجات یافتند.  

مکی زاده اضافه کرد : شناور یاد شده دارای ۱۲۳متر طول و بدون محموله بوده است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد : تمامی سرنشینان این شناور در سلامت کامل هستند و خبرهای تکمیلی از این حادثه دریایی به زودی اعلام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.