| کد خبر: 266736 |

◄ صدور بیش از 22 هزار گواهینامه و شناسنامه دریانوردی در هرمزگان

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : ۲۲ هزار و ۴۱۷ گواهینامه و شناسنامه دریانوردی در 9 ماهه امسال صادر شده که بالاترین میزان صدور را به خود اختصاص داده است .

تین نیوز

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : ۲۲ هزار و ۴۱۷ گواهینامه و شناسنامه دریانوردی در 9 ماهه امسال صادر شده که بالاترین میزان صدور را به خود اختصاص داده است .

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ، "اسماعیل مکی‌ زاده" در تشریح عملکرد 9 ماهه امور دریایی بنادر این استان افزود : در این مدت ۲۲ هزار و ۴۱۷ گواهینامه و شناسنامه دریانوردی صادر شده که 37 درصد آمار اسناد دریانوردی بنادر کل کشور و بالاترین میزان صدور را به خود اختصاص داده است .

وی ادامه داد : در این مدت زمان، یک‌ هزار و 14 گواهینامه شایستگی و مهارت، هفت هزار و 89 گواهینامه دوره‌ های جانبی و پنج‌هزار و 314 شناسنامه دریانوردی در اداره‌ کل بنادر و دریانوردی هرمزگان صادر شده است.

به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ؛ از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه امسال همچنین 2 هزار و 985 آزمون شایستگی و مهارت به صورت کتبی و شفاهی در این اداره کل برگزار شد.

مکی‌ زاده با اشاره به راه‌ اندازی مجدد مرکز آزمون‌ های دریانوردی در بندرلنگه و برگزاری ۷۴۸ دوره آموزش دریانوردی در این بازه زمانی گفت : آزمون‌ ها به صورت هماهنگ یک بار در هر فصل و ۴ مرتبه در هر سال در 2 حوزه مرکزی و غرب استان برگزار می‌ شود. 

وی ادامه داد : در حال حاضر تعداد ۱۷ مرکز آموزش دریانوردی در شهرهای مختلف استان فعال بوده که تمامی دوره‌ های اصلی و جانبی در تمامی سمت‌ های سفرهای نزدیک به ساحل و سمت افسر دوم سفرهای نامحدود در مراکز آموزش دریانوردی استان در حال برگزاری است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد : گواهینامه شایستگی دریانوردی، کارت مهارت دریانوردی، کارت مهارت جانبی و شناسنامه دریانوردی توسط اداره امور دریانوردان و گواهینامه سلامت پزشکی دریانوردان توسط پزشکان معتمد این اداره کل صادر می‌ شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.