| کد خبر: 267190 |

تردد ۲ فروند کروز در مسیر کیش – چابهار

رئیس گروه توسعه جاذبه‌ ها و محصولات گردشگری دفتر توسعه گردشگری داخلی از تردد دو فروند کروز در مسیر جزیره کیش – چابهار به عنوان یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه توریسم دریایی در جنوب کشور خبر داد.

تین نیوز

رئیس گروه توسعه جاذبه ها و محصولات گردشگری دفتر توسعه گردشگری داخلی از تردد دو فروند کروز در مسیر جزیره کیش – چابهار به عنوان یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در زمینه توسعه توریسم دریایی در جنوب کشور خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مرین پرس،  مهدی بهاروند  اقدامات مهم وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص توسعه گردشگری در جنوب کشور، گفت: یکی از مهمترین برنامه ریزی های صورت گرفته در همین راستا، توسعه شناورهای کروز جهت تردد بین جزایر قشم و کیش و نیز از این جزایر به مقصد چابهار در دریای عمان است.

رئیس گروه توسعه جاذبه ها و محصولات گردشگری دفتر توسعه گردشگری داخلی، افزود: در حال حاضر دو فروند کشتی کروز به این منظور توسط سرمایه گذاران بخش خصوصی خریداری شده که هم اکنون در مسیرهای گردشگری تعیین شده از جمله کیش و چابهار فعالیت دارند.

به گفته وی، رونق تردد شناورهای تفریحی در دریاهای کشور، نقش مهمی در توسعه هر چه بیشتر صنعت توریسم کشور ایفا خواهد کرد که این امر با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی جهت خرید انواع شناورهای تفریحی استاندارد و مدرن تحقق پذیر خواهد شد.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک با اقدامات در حال انجام شاهد تحولات اساسی در صنعت توریسم کشور باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.