| کد خبر: 265096 |

با اجرای موفقیت آمیز تعویض انرژی چین انجام شد ؛

◄ ارتقا مکانیزم های عملکردی در تجهیزات استراتژیک بندری

سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : عملیات تعویض انرژی چین (Energy Chain) و کابل های ترولی جرثقیل کانتینری شماره 14 بندر شهید رجایی با موفقیت به پایان رسید.

تین نیوز

 سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : عملیات تعویض انرژی چین (Energy Chain) و کابل های ترولی جرثقیل کانتینری شماره 14 بندر شهید رجایی با موفقیت به پایان رسید.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، "مهدی بروغنی" افزود : طرح تعویض انرژی چین وکابل کشی سیستم ترولی و راه اندازی گنتری کرین شماره 14 با رکورد جدید 17 روز کاری و در ارتفاع 50 متر از سطح زمین انجام شد.

  وی اعتبار اجرای عملیات تعویض انرژی چین و کابل های ترولی این ابر سازه هزار و 700 کیلوگرم را رقمی بالغ بر 100 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تیم فنی تمام ایرانی تعمیرات با سرپرستی متخصصان کار در ارتفاع این اقدام مهم را با رعایت الزامات ایمنی در مدت زمان یک هزار و 100 نفر ساعت کار به انجام رساندند.

 سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر تمامی فرآیند نگهداری ها و تعمیرات تجهیزات بندری با تکیه بر دانش و مهارت متخصصان داخلی انجام می شود،

تصریح کرد : در تمامی امور از جمله دانش طراحی، ساخت و تعمیرات تجهیزات استراتژیک بندری متخصصان داخلی بدون وابستگی به هرگونه مشارکت و پشتیبانی خارجی با تکیه به توان خود توانسته اند با در انجام این مهم حضوری موثر داشته باشند.

به گفته بروغنی؛ چنین رویکردی به ساخت و ارتقا مکانیزم های عملکردی در تجهیزات استراتژیک بندری مانند جرثقیل های تخلیه و بارگیری کانتینر (گنتری کرین) منجر شده که علاوه بر اشتغالزایی، خودباوری و اتکا به خلاقیت متخصصان داخلی باعث کاهش خروج ارز از کشور شده است.

 گفتنی است؛ انرژی چین به عنوان محافظ و مرتب کننده چیدمان کابل های برق، شبکه و فیبر نوری گنتری کرین های سوپرپست پاناماکس از اهمیت زیادی به  لحاظ ایمنی و عملیاتی برخوردار است.

جرثقیل کانتینری4

جرثقیل کانتینری1

چرثقیل کانتینری2

جرثقیل کانتینری3

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.