| کد خبر: 260686 |

نصب تجهیزات رفاهی در مرز شلمچه از سوی راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان

نماینده اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به مرز شلمچه از نصب کانکس های خدمات رسانی و دستگاه های سرمایشی برای خدمات دهی به زائران در مرز شلمچه خبر داد.

تین نیوز

نماینده اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان به مرز شلمچه از نصب کانکس های خدمات رسانی و دستگاه های سرمایشی برای خدمات دهی به زائران در مرز شلمچه خبر داد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی،عبدالرضا سالاری، گفت: از سوی اداره کل راهداری هرمزگان، دو گروه متشکل از ۸ نفر و دو دستگاه خودرو جهت ساماندهی و نظارت بر اعزام اربعین حسینی به سوی مرز شلمچه اعزام شده است.

وی افزود: هدف از این اعزام، احداث زیرساخت ها و نظارت بر امور حمل ونقلی زائران در این ۲۵ روز است، همچنین یک گروه ۳ نقره متشکل از ۹ نفر دیگر به ما ملحق خواهند شد که به صورت نوبتی با ما همکاری می کنند.

سالاری تاکید کرد: نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای در تعامل مستمر با مسئولان پایانه مرزی شلمچه و وظیفه ساماندهی و تدارک ناوگان برای زائران استان را بر عهده دارد و تا بازگشت آخرین زائر به کار خود ادامه می دهند.

نماینده اعزامی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای هرمزگان گفت: برای سهولت بازگشت زائران عزیز سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۴۱ طراحی شده و زائرین هم استانی به محض انجام سفر معنوی اربعین، مرز شلمچه را به این سامانه پیامک کنند.

وی با توجه به مزایای اعلام مرز اظهار کرد: با ارسال نام مرز شلمچه زوار کمتر در مرز منتظر می مانند و دسترسی به ناوگان نیز آسان تر می شود ازاین رو از زائرین عزیز تقاضا داریم برای سهولت بازگشت خود حتماً قبل از رسیدن به مرز، نام شلمچه را به پیامک ۲۰۰۰۱۴ ارسال کنند.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.