| کد خبر: 260548 |

◄ افزایش سطح ایمنی بنادر شرق هرمزگان با انجام مانورهای دوره ای

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از ارتقا سطح ایمنی بنادر شرق هرمزگان با انجام مانورهای دوره ای منظم و آموزش کارکنان خبر داد.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از ارتقا سطح ایمنی بنادر شرق هرمزگان با انجام مانورهای دوره ای منظم و آموزش کارکنان خبر داد و گفت: در مجموع هشت مانور برای سال جاری برنامه ریزی شده که طرح مدیریت و ارزیابی ریسک حریق در فضاهای بسته در فاز مطالعاتی قرار دارد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ "حمیدرضا محمدحسینی تختی" افزود: با توجه به ارائه طرح پیشگیری و آمادگی مقابله با حوادث و نیز ارتقا سطح ایمنی بنادر در مجموع هشت مانور برای سال جاری برنامه ریزی شده که طرح مدیریت و ارزیابی ریسک حریق در فضاهای بسته در بندر شهید باهنر و بنادر تابعه در فاز مطالعاتی قرار دارد.

وی ادامه داد: بهره گیری از فناوری های نوین مانند سامانه های اعلام و اطفا حریق و اجرای دقیق دستورالعمل های ایمنی و عملیاتی در کاهش آمار سوانح و نیز افزایش سطح توان کارکنان آتش نشانی نقش مهمی دارد.

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان، بازدیدهای دوره ای از بنادر تابعه ، آموزش کارکنان به صورت متمرکز و منطقه ای را از مهم ترین عوامل در اجرای یک برنامه تدوین شده و مشتمل بر رعایت اصول دقیق بین المللی عنوان کرد.  

محمدحسینی تختی با بیان اینکه تبادل و تعامل اطلاعات به روز و دقیق بین کارکنان می تواند تا حد قابل ملاحظه ای از بروز حوادث پیشگیری کند، برگزاری حداقل 2 کارگاه روانشناختی و سنجش کارکنان را از دیگر اقدامات در زمینه اجرای مدون برنامه های حوزه مدیریت بحران در سال جاری عنوان کرد. 

به گفته وی؛ متد frame جامع ترین، شفاف ترین و عملی ترین روش محاسباتی برای ارزیابی ریسک حریق در  فضا های بسته است که مطالعات آن در راستای افزایش سطح ایمنی و حفاظتی در مرحله اجرا قرار دارد.

اطفای حریق 1

اطفای حریق 2

اطفای حریق 3

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.