| کد خبر: 260187 |

◄ برقراری ارتباط ایمن و پایا با مراکز جستجو و نجات دریایی

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: با پایان مراحل انعقاد قرارداد طرح نصب و راه اندازی دکل مخابراتی در مجتمع مکران، عملیات احداث فوندانسیون و زیرساختی این دکل آغاز شد.

تین نیوز

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: با پایان مراحل انعقاد قرارداد طرح نصب و راه اندازی دکل مخابراتی در مجتمع مکران، عملیات احداث فوندانسیون و زیرساختی این دکل آغاز شد.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ "حمیدرضا محمد حسینی تختی" با اشاره به آغاز عملیات احداث فوندانسیون دکل مخابراتی مجتمع مکران جاسک افزود: با نصب و راه اندازی این دکل امکان ارتباط مخابراتی و اینترنتی بصورت پایا و دائمی فراهم می شود.

وی از مهم ترین اهداف راه اندازی این دکل به برقراری ارتباط ایمن و پایا با مراکز جستجو و نجات دریایی و نیز تماس سریع در مواقع بروز حوادث اشاره کرد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: درحال حاضر مراحل عقد قرارداد با شرکت های خصوصی تنظیم و عملیات اجرایی زیرساختی و احداث فوندانسیون سازه در محل جانمایی آغاز شده است.

 محمدحسینی تختی افزود: این دکل  از نوع خود ایستا چهار وجهی و مناسب برای نصب انواع آنتن وایرلس و لینک های رادیویی، آنتن های UHF و VHF بوده که در مدت یک ماه مراحل نصب و راه اندازی آن پایان خواهد یافت. لازم به ذکر است؛ بندر بونجی منطقه ای در غرب شهرستان بندر جاسک است و تا مرکز شهرستان ۷۵ کیلومتر فاصله دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.