| کد خبر: 256440 |

◄ اعزام زائران خراسان جنوبی به سرزمین وحی از 13 خرداد

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: از 13 خردادماه دو هزار و 121 زائر و عوامل کاروانی و ستادی حج از استان وارد سرزمین وحی می‌شوند.

تین نیوز

بیرجند- مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: دو هزار و ۱۲۱ نفر زائر و عوامل کاروان ها از استان به حج تمتع مشرف خواهند شد.

به گزارش تین نیوز، حسین دستگردی صبح سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه یکی از اهداف حج اتحاد مسلمانان در برابر ظلم جهانی و تمدن سازی است، اظهار کرد: دو هزار و ۱۲۱ نفر زائر و عوامل کاروان ها از خراسان جنوبی به حج تمتع مشرف خواهند شد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: اولین گروه از خراسان جنوبی در قالب عوامل خدمت رسان در آشپزخانه روز یکشنبه ۳۱ اردیبهشت عازم مدینه منوره شدند که مسئولیت یکی از این آشپزخانه ها برعهده عوامل استان است.

دستگردی با اشاره به اینکه زائران خراسان جنوبی نیز از سیزدهم خرداد عازم سرزمین وحی می شوند، ادامه ادامه داد: یکی از دغدغه های ما بحث کسب آمادگی زائران است که در این راستا ۱۲ جلسه آموزشی توسط روحانیون و عوامل کاروان ها برنامه ریزی شده است.

وی گفت: البته اعزام زائران به حج تمتع را مدیون همکاری بسیاری از دستگاه های اجرایی دیگر چون هلال احمر، فرودگاه های خراسان جنوبی، انتظامی خراسان جنوبی و … هستیم که امسال نیز چون سال های گذشته همراه ما هستند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی درباره اهمیت سفر حج یادآور شد: طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی حج یک موضوع تمدنی، مایه قوام جامع اسلامی و برای ارتقا امت اسلامی است که باید همه ما از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.