| کد خبر: 255709 |

فروش بیش از ۳ هزار موتورسیکلت توقیفی در استان هرمزگان

رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش بیش از ۳ هزار موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های این استان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار موتورسیکلت تاکنون تعیین تکلیف شده است.

تین نیوز

مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: صبح امروز در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر کشور، با پیگیری و اقدامات لازم، هشتمین مرحله از مزایده موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز ، قهرمانی در گفت وگو با میزان تصریح کرد: در مراحل گذشته این مزایده، حدود ۱۰ هزار موتورسیکلت توقیفی به فروش رفته است و در مرحله هشتم از برگزاری این مزایده نیز تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت موجود در پارکینگ های شهرستان های جاسک، میناب، بندرعباس و پارسیان به مزایده گذاشته خواهند شد.

وی بیان کرد: همچنین با توجه به اینکه در خصوص تعیین تکلیف تمامی موتورسیکلت های موضوع این مزایده، حکم قطعی قضایی صادر شده است، پس از تکمیل مراحل قانونی، مزایده ۳ هزار و ۱۰۰ موتورسیکلت توقیفی در روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ صبح با حضور نماینده دادستان و متقاضیان برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ عموم مردم می توانند در روز های دوشنبه و سه شنبه، هجدهم و نوزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰ و ۱۵ الی ۱۷ با مراجعه به پارکینگ های المهدی جاسک، انجمن حمایت از زندانیان میناب، پارکینگ پارسیان و پارکینگ های یاسر، میلاد و قائم بندرعباس از این موتورسیکلت ها بازدید کنند و از جزئیات و شرایط مزایده مطلع شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضا رحمتی 1 0

    سلام خسته نباشید روش ثبت نام درسایت مزایده کل کشور چطوری هست لطفا