| کد خبر: 249468 |

اجرای محور خور - جناح حد فاصل دو شهرستان بندرلنگه و بستک

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان به اتفاق مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از جاده در حال احداث خور جناح بازدید و از پیگیری اجرای خط انتقال آب چارک به جناح و بستک و تسهیل اجرای این طرح خبر داد.

تین نیوز
معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان به اتفاق مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان از جاده در حال احداث خور جناح بازدید و از پیگیری اجرای خط انتقال آب چارک به جناح و بستک و تسهیل اجرای این طرح خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، افراسیاب کمالی در بازدید از اجرای این طرح گفت: انتقال آب از آب شیرین کن بندرچارک به شهرستان بستک به طول ۶۶ کیلومتر با هدف آبرسانی به شهرهای دارای تنش آبی و ارتقای کیفی آب شرب از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در دی ماه سال ۱۴۰۰ است که مشخص شدن حریم راه و همچنین اجرای این محور به تسهیل اجرای خط انتقال آب از چارک به جناح و بستک می انجامد.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی هرمزگان با اشاره به مهم بودن بحث همکاری با سایر دستگاه های اجرایی در تحقق و تسهیل مصوبات سفر رئیس جمهور و خدمت رسانی و محرومیت زدایی از شهرهای استان، گفت: اجرای محور خور - جناح حد فاصل دو شهرستان بندرلنگه و بستک و مشخص شدن حریم قانونی جاده پس از تفاهم با شرکت آب و فاضلاب هرمزگان عملیات آن اجرا خواهد شد تا خط انتقال هر چه سریع تر به سرانجام برسد.

کمالی  با بیان اینکه بهره برداری از این راه، حدود ۱۰۰ کیلومتر از مسیر فعلی بستک - بندرلنگه - بندر چارک را کاهش می دهد اظهار داشت: ضمن اینکه طول گردنه های راه فعلی که حدود ۴۰ کیلومتر است به حدود ۱۵ کیلومتر کاسته می شود  با اجرای این محور و همچنین خط انتقال از آب شیرین کن در چارک، دو شهر جناح، بستک و روستاهای مسیر از آب پایدار بهره مند خواهند شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.