| کد خبر: 226157 |

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین:

تخفیف صد در صدی برای مشترکین کم مصرف

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین : مشترکینی که تا ۳۰ درصد الگوی مصرف را رعایت کنند از تخفیف صد در صدی برخورد دار خواهند شد ،امید است با اجرای این طرح ده درصد در مصرف اب صرفه جویی شود.

تین نیوز

قزوین- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین : مشترکینی که تا ۳۰ درصد الگوی مصرف را رعایت کنند از تخفیف صد در صدی برخورد دار خواهند شد ،امید است با اجرای این طرح ده درصد در مصرف اب صرفه جویی شود.

به گزارش خبر نگار ما ،داراب بیرانوندی گفت: در طرح آب امید مشترکین به سه دسته خوش‌مصرف، کم مصرف و بد مصرف تبدیل می‌شوندکه  مشترکینی که تا 30 درصد الگوی مصرف را رعایت کنند تخفیف صد در صدی برخورد دار خواهند شد.

مدیر عامل شرکت اب و فاضلاب استان قزوین افزود: هدف از اجرای این طرح ابزار باز دارنده برای مشترکین پرمصرف است.

بیرانوندی تصریح کرد :این طرح از اول دی ماه اجرا شده و بعد از دو ماه عملکرد مشترکین مشخص می شود و اگر مشترکین پرمصرف مطابق الگوی تعیین شده عمل نکنند تعرفه ان ها گران تر خواهد شد.

وی بیان کرد : براساس پیش بینی های ما 8 درصد از مشترکان معادل 37 هزار مشترک استان قزوین کم مصرف و مشمول این طرح می شوند.

این مقام مسئول در ادامه گفت : این طرح مشمول مشترکان خانگی می شود و ویلاها و باغ ویلاها شامل تخفیف نمی‌شوند و تعرفه آب آن ها بر اساس میزان الگوی مصرف آبشان تغییری نمی‌کند.

بیرانوندی افزود : امسال با توجه به شرایط کرونا مصرف آب هم افزایش یافت و به 230 لیتر به ازای هر نفر هم رسید .

وی گفت: در استان قزوین به دلیل فرسودگی شبکه های ابرسانی 6 هزار و 500 کیلومتر شبکه آب وفاضلاب داریم و 300کیلومتر از آن فرسوده است که 130 کیلومتر از آن در مناطق قدیمی شهر قزوین است و سالانه باید 25 تا 40 کیلومتر از آن اصلاح و بازسازی کنیم .

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خاطر نشان کرد: هر جا شهرداری با ما همکاری کرده اصلاح و بازسازی این شبکه ها به راحتی ممکن شده است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلات ما عدم برخورداری از آب سطحی برای آب شرب است و همه منابع آب ما چشمه و چاه است و تنها یک مورد آب سطحی در معلم کلایه داریم.

بیرانوندی در پایان گفت: طرح آبرسانی از سد طالقان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش داریم تا تابستان آب سالم به آبیک برسد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.