| کد خبر: 248596 |

ارسال وضعیت بازرسی به مالک قبل از توقیف شناور

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از بهره‌ برداری سامانه پیامکی اعلام بازرسی شناور های مسافری خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه و با اطلاع مالک از موعد بازرسی شناور، توقیف آن به حداقل خواهد رسید.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از بهره برداری سامانه پیامکی اعلام بازرسی شناورهای مسافری خبر داد و گفت: با راه اندازی این سامانه و با اطلاع مالک از موعد بازرسی شناور، توقیف آن به حداقل خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز، حمیدرضا محمد حسینی تختی با اشاره به بهره برداری از سامانه پیامکی اعلام بازرسی شناور های مسافری در بندر شهید باهنر افزود: در راستای توسعه عملکرد سامانه ورود و خروج شناور های مسافری، ماژول ارسال خودکار اعلان های بازرسی به صورت پیام کوتاه به اطلاع صاحبان شناور، اپراتور های برج کنترل و بازرسان کنترل می رسد. 

وی افزود: برای توسعه و ارتقاء سطح امنیتی این سامانه از سرورهای ارسال پیام کوتاه سازمان بنادر و دریانوردی استفاده شده تا از هرگونه سوء استفاده، شک و ابهام در خصوص کلاهبرداری جلوگیری شود.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان؛ با بهره برداری از این سامانه امکان ثبت شماره تلفن همراه گیرندگان پیام کوتاه با نظر مدیر بندر به افراد مشخص شده نیز مقدور خواهد شد. 

محمد حسینی تختی ارسال پیام مربوط به شناورهای با موعد بازرسی کمتر از 10 روز را از مزایای این طرح برشمرد و افزود: مشخص بودن تعداد روزهای باقیمانده یا گذشته از موعد بازرسی، عدم توقیف شناور، مدیریت و زمان بندی رفع نواقص را در اختیار صاحبین شناور و اشخاص ثبت شده قرار می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری مارین نیوز

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.