| کد خبر: 247494 |

20 پروژه راهسازی هرمزگان عملیاتی می شود

استاندار هرمزگان در حمایت از موضوع ساماندهی گروه های جهادی و ارتقاء کارایی این مجموعه بزرگ مردمی گفت: آمادگی لازم در حوزه تخصیص زمین یا واگذاری ساختمان دولتی معطل وجود دارد تا شاهد سرعت بخشی و گسترش فعالیت گروه های جهادی باشیم.

تین نیوز

استاندار هرمزگان در حمایت از موضوع ساماندهی گروه های جهادی و ارتقاء کارایی این مجموعه بزرگ مردمی گفت: آمادگی لازم در حوزه تخصیص زمین یا واگذاری ساختمان دولتی معطل وجود دارد تا شاهد سرعت بخشی و گسترش فعالیت گروه های جهادی باشیم.

به گزارش  تین نیوز،  مهدی دوستی ، استاندار هرمزگان در نشست با هیئت رئیسه مجمع جهادگران بسیج سازندگی استان، گفت: با کمک و همراهی گروه های جهادی می توان بخش قابل توجهی از مشکلات را مرتفع کرد.

وی با تاکید بر فعال سازی ظرفیت های و امکانات معطل دولتی در سطح استان، بیان کرد: 20 پروژه ر اهسازی هرمزگان با استفاده از تجهیزات راهسازی معطل دستگاه های دولتی عملیاتی می شود.

استاندار هرمزگان بااشاره به سیاست جهادی دولت در فعال کردن ظرفیت ها و امکانات معطل دولتی افزود: در استان نیز در بخش تجهیزات و ادوات راهسازی و تجهیزات بیمارستان صحرایی استانداری اقدامات خوبی صورت گرفت و این امکانات به منظور خدمات رسانی موثرتر به مردم وارد چرخه بهره وری شده اند.

وی اضافه کرد: ظرفیت معطل مانده تجهیزات و ادوات راهسازی دولتی بعد از مدیریت تعمیراتی و نوسازی از مهرماه جاری در مسیر خدمت رسانی قرارگرفته و بخشی در بستک فعال شده و بخشی نیز برای عملیاتی شدن 20 پروژه راهسازی در مناطق محروم استان مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

دوستی با تاکید بر حمایت از گروه های جهادی استان اظهارداشت: برای تکمیل پروژه ها و خدمات رسانی به مردم، همراهی و کمک گروه های جهادی ظرفیت بزرگی است که بخشداران و دهیاران با همکاری و تعامل مناسب می توانند بخش قابل توجهی از مشکلات را مرتفع کنند.

گفتنی است در این جلسه اعضای مجمع جهادگران استان به بیان دیدگاه ها، نظرات و پیشنهادات خود در حوزه بهبود عملکرد و کارایی گروه های جهادی، ساماندهی و نظم بخشی به فعالیت ها، بهره بردن از امکانات و ظرفیت های موجود در جهت ارتقا سطح خدمات رسانی و برگزاری جلسات مستمر مجمع، پرداختند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خبر انلاین

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.