| کد خبر: 225636 |

زلزله ستاد مدیریت بحران قشم را به حالت آماده باش درآورد

هرمزگان فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قشم گفت: در پی وقوع دو زلزله ۵/۵ و ۴/۵ ریشتری بامداد شنبه و یکشنبه به کلیه اعضا ستاد ماموریت رصد شرایط و حالت آماده باش داده شد.

تین نیوز

هرمزگان فرماندار و رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان قشم گفت: در پی وقوع دو زلزله ۵/۵ و ۴/۵ ریشتری بامداد شنبه و یکشنبه به کلیه اعضا ستاد ماموریت رصد شرایط و حالت آماده باش داده شد.

به گزارش تین نیوز، علیرضا نصری در این رابطه به ایسنا گفته است: تشکیل شهرستان قشم از جزایر و میزان دسترسی به امکانات شرایط متفاوتی از سایر شهرستان ها را پیش روی ما قرار داده و لازم است دستگاه‌ها و نهادهای دولتی با استفاده از حداکثر امکانات موجود و بهره‌گیری از توان بخش خصوصی اهتمام ویژه برای پیشگیری و مدیریت وقایع داشته باشند.

فرماندار شهرستان قشم با بیان این مطلب که در جریان وقوع دو زلزله اخیر کمترین خسارت ممکن به شهرستان وارد َشده است، اظهار کرد: هلال احمر و سایر دستگاه‌های امدادی در هماهنگی با دهیاران آماده واکنش سریع هستند و برنامه‌ریزی لازم با توجه به امکانات و منابع در دسترس، انجام شده است.

وی با بیان اینکه در زلزله نخست  ۱۲ خانه در باسعیدو حدود ۱۰ درصد خسارت دیدند، اظهار کرد: سه تیم آماده باش پایگاه جاده ای درگهان، پایگاه ساحلی شهید ذاکری و تیم روستایی روستای گورزین ( آخرین نقطه بخش مرکزی و اولین نقطه ارتباطی با بخش حرا) نیز از ابتدای وقوع زلزله تاکنون در حالت آماده باش هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.