| کد خبر: 206447 |

تردد مسافران و گردشگران به «هرمز» لغو شد

بخشدار جزیره هرمز گفت: با تدابیری که اندیشیده شد، تردد مسافران و گردشگران غیربومی به جزیره هرمز جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی لغو شده است و بنا بر لزوم این کار تداوم خواهد داشت.

تین نیوز

بخشدار جزیره هرمز گفت: با تدابیری که اندیشیده شد، تردد مسافران و گردشگران غیربومی به جزیره هرمز جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی لغو شده است و بنا بر لزوم این کار تداوم خواهد داشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، سید مجدالدین حسینی بخشدار جزیره هرمز صبح امروز در حاشیه ضد عفونی کردن اماکن عمومی جزیره هرمز اظهار داشت: هم‌زمان با اعلام مراجع ذیصلاح مبنی بر انتشار ویروس کرونا اقدامات لازم به‌منظور پیشگیری از انتشار این ویروس در اماکن و فضاهای عمومی توسط شهرداری‌ آغاز شد.

وی افزود: شهرداری هرمز جهت آرامش خیال شهروندان اقدام به ضد عفونی کردن درب‌های ورودی مساجد، پارک‌ها، وسایل بازی کودکان و فضای اسکله مسافربری کرده است.

حسینی ادامه داد: برای انجام این کار ۱۵۰ گالن ۲۰ لیتری وایتکس خریداری شده است و با تهیه مواد ضد عفونی و گندزدا، سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها و مساجد، فضاهای اداری و مدارس، تجهیزات و سکوهای بوستان‌ها، خودپردازهای بانک‌ها، نانوایی‌ها و دیگر مکان‌هایی که تجمع و تردد افراد زیاد است هر روز گندزدایی و ضد عفونی می‌شود.

بخشدار جزیره هرمز گفت: این اقدام تا زمان اعلام مراجع ذیصلاح برای از بین رفتن این ویروس انجام خواهد شد تا شهروندان هرمزی بدون نگرانی با رعایت نکات بهداشتی در سطح شهر تردد نمایند.

رئیس شورای بهداشت جزیره هرمز گفت: حفظ روحیه شهروندان و ارائه روش‌های آموزشی برای پیشگیری و کنترل بیماری کرونا تا پایان اعلام وضعیت عادی توسط وزارت بهداشت در دستور کار شهرداری هرمز قرار دارد.

وی با اعلام اینکه  این عملیات تا ضد عفونی تمام سطح شهر اعم از معابر، بوستان‌ها و مکان‌های پرتجمع ادامه دارد، بیان داشت: همکاری مناسبی در سطح شهر از شهروندان دیده می‌شود و انتظار است این روند ادامه داشته باشد.

حسینی با اشاره به اینکه  مواد تشکیل‌دهنده مواد ضد عفونی از آب و وایتکس تشکیل شده است، افزود: بنرها و اطلاعیه‌های عمومی در خصوص کرونا در سطح شهر هرمز نصب خواهد شد.

بخشدار هرمز با بیان اینکه برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی در مواردی نیز باید محدودیت‌هایی اعمال شود، اضافه کرد: با تدابیری که اندیشیده شد، تردد مسافران و گردشگران غیربومی به جزیره هرمز جهت پیشگیری از شیوع بیماری‌های ویروسی لغو شده است و بنا بر لزوم این کار تداوم خواهد داشت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.