| کد خبر: 140749 |

ارائه گزارش عملکرد حمل و نقل عمومی کیش در سه ماهه نخست سالجاری

مدیریت حمل و نقل و ترافیک کیش گزارش عملکرد سه ماهه خود را در سالجاری اعلام کرد.

تین نیوز

مدیریت حمل و نقل و ترافیک کیش گزارش عملکرد سه ماهه خود را در سالجاری اعلام کرد.

به گزارش فرینا، حمل و نقل عمومی کیش توسط 8 شرکت حمل و نقل شهری شامل کرانه، رخش، توسن، هلال ماه، تشریفات آتی، پارس، اتو آرین و اتو آرمان سیر با 748 خودرو و یک هزار و 288 راننده در دو بخش تاکسیرانی و مینی بوسرانی انجام می شود.
یکی از وظایف مهم این مدیریت، بررسی صلاحیت رانندگان به منظور صدور کارت تردد رانندگی وسایل نقلیه عمومی و شخصی اعم از تاکسی، کامیونت و مینی بوس تور هتل ها است به همین منظور در سه ماه نخست امسال، تعداد یک هزار و 229 دفترچه تردد، 908 معرفی نامه استعلام در حوزه های اماکن، راهور و بهداشت صادر و 54 مجوز فعالیت اقتصادی تمدید شده است.
همچنین، در بخش کنترل و نظارت بر عملکرد کلیه خودروهای عمومی از طریق سیستم هوشمند یا مونیتورینگ تاکسیمتر، GPS و دستگاه کارتخوان، تعداد 2 هزار و 257 مورد از این تجهیزات بررسی شدند.
با توجه به شرایط زیست محیطی جزیره و تصویب شورای ترافیک، تعداد 57 خودرو با پایان یافتن عمر مفید خودرو تعویض شدند تا با ورود خودروهای جدید خدمات شایسته تری به مسافران ارائه کنند.
در خصوص پیگیری و تحویل لوازم به جا مانده در وسایل نقلیه عمومی به مسافران نیز تعداد 947 مورد مفقودی، 392 مورد مکشوفه، 125 مورد تحویلی در این مدیریت اعلام و تعداد 8 هزار و 320 تماس با سامانه 141 نیز بررسی و اعلام نتیجه شده است.
لازم به ذکر است، برگزاری کلاس های آموزشی از جمله تشریفات، آداب و معاشرت و آموزش زبان انگلیسی به رانندگان، اعمال قانون خودروی رانندگان متخلف و تشویق رفتارهای مثبت رانندگان، ساماندهی ایستگاه های وسایل نقلیه عمومی، تعیین خط سیر و صدور عوارض خودرویی برای کلیه خودرو های موجود در جزیره از دیگر اقدامات و وظایف مدیریت حمل و نقل و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات کیش است.
 

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.