| کد خبر: 81450 |

◄ جزئیات برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن هوافضای ایران

تین نیوز | پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران صبح امروز در دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری به مدت سه روز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار تین نیوز اصغر فرشباف در پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن هوافضای ایران، گفت: جامعه علمی جهانی امروز در جایگاهی قرار دارد که روند رو به رشد در استقبال از مقالات علمی جدید را تجربه و ایجاد بستر مناسب برای ارائه این یافته ها را از وظایف و اهداف اصلی خود می داند.

وی افزود: همت بلند دانشگاهیان و پژوهشگران ایران در صنعت هوایی همواره رشد نرخ علمی بالایی داشته است.

وی ادامه داد: انجمن هوا و فضای ایران و دانشکده صنعت هوایی کشوری امسال از دانشجویان و پژوهشگران برجسته کشور در قالب کنفرانس پانزدهمین گرد هم آورده تا همگان نظاره گر آخرین دستاوردهای علمی در مهندسی هوافضا باشند.

فرشباف افزود: با توجه به محورهای نه گانه کنفرانس تعداد 800 مقاله به دبیرخانه رسید که همگی از سطح بالایی برخوردار بودند اما به دلیل محدودیت زمانی کنفرانس پس از داوری براساس اولویت های در نظر گرفته شده تعداد 127 مقاله برای ارائه شفاهی و تعداد 166 مقاله برای ارائه پوستری برگزیده شدند.

وی عنوان کرد: در کنفرانس امسال مقالاتی توسط محققان خارج از کشور و متخصصان خارجی از دانشگاه‌های یونان، مدیترانه و ترکیه، دانشگاه شیلی و آژانس فضایی رومانی به دبیرخانه رسید.

در کنار برنامه های ارائه مقالات، دو پنل تخصصی با موضوعات فرصت‌ها و چالش‌های صنعت هوایی در روز چهارشنبه و چالش‌های توسعه صنعت فضایی در روز پنجشنبه برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این سخنرانی دو میهمان خارجی از کشورهای روسیه و اوکراین  صورت خواهد گرفت.

فرشباف تاکید کرد: به علت محدودیت زمانی پایان سال مسابقات دانشجویی و دانش آموزی کنفرانس  به اردیبهشت ماه سال آینده موکول خواهد شد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • رضایی 0 0

    با سلام بنده با توجه به رشته تخصصی خود تقریبا در اکثر کنفرانسهای هوافضا در کشور شرکت نموده ام این کنفرانس واقعا در درجه بسیار پایینی برگزار گردید. عدم هماهنگیها به راحتی مشهود بودند.