| کد خبر: 255775 |

آغاز به کار چهاردهمین همایش بین‌ المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی

◄ تامین ارتقای امنیت آب های آزاد از سوی ایران

چهاردهمین همایش بین‌ المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی ICOPMAS 2022 امروز در حالی آغاز به کار کرد که قرار است در این همایش 135 مقاله تخصصی ارایه شود.

تین نیوز

چهاردهمین همایش بین‌ المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی ICOPMAS 2022  امروز در حالی آغاز به کار کرد که قرار است در این همایش 135 مقاله تخصصی ارایه شود.

به گزارش تین نیوز،  در آیین افتتاحیه چهاردهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه‌ های دریایی icopmas2022 مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، دریادار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و برخی مدیران عامل اسبق این سازمان نیز حضور داشتند.

علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و رئیس همایش در این مراسم با تاکید بر اهمیت بنادر و دریانوردی گفت: ایران با دارا بودن ۲۳۴ساحل، ۸۴۶ سازه دریایی ۴۰۰ میلیون تن و ظرفیت بالای تناژ یکی از کشورهای دریا محور است.

وی افزود: این سازمان همواره ارتقای محیط زیست و ارتقای امنیت آب های آزاد را تامین خواهد کرد.

صفایی همچنین یاد و خاطره مرحوم رستم قاسمی وزیر درگذشته راه و شهرسازی، مرحوم کتابداری استاد دانشگاه علم و صنعت، مرحوم رمضان پور و مرحوم ماندانا منصوریان نماینده ایران در آیمو را گرامی داشت.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی نیز در این آیین در بخشی از سخنانش، گفت: کشور ما فقط در سواحل جنوب بیش از ۱۸۵۰ کیلومتر ساحل در اختیار دارد یعنی شرایط راهبردی بی نظیری در کشورمان داریم اما این روزها با توجه به ایستادگی جمهوری اسلامی نمی گذارند از این امکانات استفاده شود.

در این آیین کلیپ یادبود درگذشتگان صنعت دریانوردی پخش و از خانواده مرحومان کتابداری و رمضانپور تجلیل شد.

همچنین نمایشگاه عرضه توانمندهایی شرکت‌ های فعال دانش بنیان جهت هم افزایی و تبادل فن آوری‌ ها در حاشیه این همایش بین المللی نیز برپا شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.