| کد خبر: 250681 |

دستاوردهای گروه مپنا در صنعت آب

گروه مپنا با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین‌ المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» به ارائه دستاوردهای خود در حوزه آب پرداخت.

تین نیوز

گروه مپنا با حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» به ارائه دستاوردهای خود در حوزه آب پرداخت.

به گزارش تین نیوز ، هجدهمین نمایشگاه بین المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» که روز جمعه، ۹ دی ماه 1401 با حضور وزیر نیرو افتتاح شد، تا روز دوازدهم دی ماه ادامه داشت و گروه مپنا نیز در غرفه ای اختصاصی در سالن خلیج فارس پذیرای علاقمندان و متخصصان صنعت آب از داخل و خارج کشور بود.

گروه مپنا با شرکت در این دوره از نمایشگاه به معرفی دستاوردهای خود در صنعت آب از جمله آب شیرین کن های قشم با ظرفیت ۱۸ هزار مترمکعب در روز، لیان با ظرفیت ۳۵ هزار مترمکعب در روز، مکران با طرفیت ۴۸ هزار مترمکعب در روز، پروژه تصفیه خانه پساب صنعتی و بهداشتی ذوب آهن اصفهان با ظرفیت ۸۵۰ مترمکعب در ساعت، پکیج تصفیه آب لب شور با ظرفیت ۴۰۰ مترمکعب در روز، پروژه خط انتقال پساب تحویلی جهت تامین آب مورد نیاز برای فرایند تولید برق نیروگاه پرند و … می پردازد.

همچنین گروه مپنا همزمان با برگزاری این نمایشگاه با اهدای یک دستگاه آب شیرین کن کانتینری با ظرفیت تولید آب اشامیدنی به میزان 400 مترمکعب در روز به روستای سولدان سیستان و بلوچستان گامی در جهت عمل به مسئولیت های اجتماعی خود برداشت.

این اقدام با توجه به اولویت بندی اهداف توسعه­ پایدار سازمان ملل متحد و اهمیت دسترسی به آب پاکیزه و بهداشت برای عموم هموطنان، در گروه مپنا برنامه ریزی و انجام شد.

شایان ذکر است هجدهمین نمایشگاه بین المللی «صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب ایران» به مدت چهار روز، از 9 تا ۱۲ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و علاوه بر مشارکت ۱۶۹ شرکت داخلی و 6 شرکت خارجی، شرکت های فناور و دانش بنیان نیز در حوزه آب و فاضلاب و تأسیسات مرتبط با آن حضور فعال و گسترده ای داشتند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سایت مپنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    مپنا اینجا مپنا اونجا مپنا همه جا
    کافیه دستتو دراز کنی تا ....