| کد خبر: 239119 |

◄ درخواست یک تولید کننده از مسئولان: به سربازان اقتصادی اعتماد کنید

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید ملزومات برق (TMB)، از مدیران ارشد سازمان ها و دولت و مجلس درخواست کرد به تولید کنندگان داخلی به عنوان سربازان اقتصادی کشور اعتماد کنند تا آنها بتوانند مانند یک سرباز در عرصه های اقتصادی خدمت کرده و قدم بردارند.

تین نیوز

مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولید ملزومات برق (TMB)، از مدیران ارشد سازمان ها و دولت و مجلس درخواست کرد به تولید کنندگان داخلی به عنوان سربازان اقتصادی کشور اعتماد کنند تا آنها بتوانند مانند یک سرباز در عرصه های اقتصادی خدمت کرده و قدم بردارند.

به گزارش تین نیوز،  امیررضا برکتین مدیر عامل شرکت تولید ملزومات برق، در هفتمین نمایشگاه بین المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: حدود چهل سال است در صنعت برق فعالیت می کنم.

وی با بیان این که شرکت تولید ملزومات برق، از سال 1364 تاسیس شده و از آن زمان تا کنون مشغول فعالیت است، افزود: شرکت TMB در مرحله اول با طراحی پست‌ ها شروع به کار کرد و  بعد با نصب پست های فشار قوی، کار را ادامه داد.

برکتین عنوان کرد: ما ساختار شرکت را جزیره برق کلیه صنایع و نیروگاه ها قرار دادیم. ساختار فعالیت ما، ساخت نیروگاه های برق در پتروشیمی ها و پالایشگاه ها و صنایع سیمان و ... است.

وی در پاسخ به این سوال که فعالیت شرکت فقط تولید است یا نگهداری را هم انجام می دهد، اظهار کرد: واحد آموزش TMB، بحث آموزش، نصب و نگهداری را در مدت زمانی که  برای راه اندازی کار صحیح برق لازم است، انجام می دهد.

او ادامه داد: ما برای ارائه صحیح تکنولوژی و بهره برداری بهتر در واحد خدمات پس از فروش، این خدمات را برای صنایع انجام می دهیم اما نگهداری دایم شغل این مجموعه نیست.

وی در توضیح  فعالیت های واحد آموزش این مجموعه گفت: بخش آموزش در قسمت معاونت پشتیبانی و مالی شرکت قرار دارد که فعالیتش را در چند حوزه انجام می دهد.

مدیر عامل شرکت TMB افزود: مورد اول این است که این معاونت، بخش هایی مثل آموزش هندلینگ را برای کارکنان تازه وارد انجام می دهد. مورد دوم، بورسیه افراد مورد نیاز این مجموعه برای قرارگیری در مسیر عملیاتی است. سومین مورد، برگزاری دوره های آموزشی مقطعی از پنج روزه تا سه ماهه برای کارکنان است که بتوانند با صنعت روز دنیا بهتر آشنا شوند.

وی همچنین به فراز و نشیب ها و موانع موجود در این کار اشاره کرد و گفت: در ایران نسبت به بومی سازی و  فرهنگسازی استفاده از اجناس داخلی، جبهه می گیرند اما اکنون به دلیل تحریم ها لاجرم این گاردها شکسته شد و به استفاده از تولیدات داخلی رو آوردند.

وی دلیل عدم استقبال از تولیدات داخلی را عدم فرهنگسازی و آموزش‌ های لازم و وجود قوانین سختگیرانه عنوان کرد.

 برکتین در خصوص برگزاری این گونه نمایشگاه ها نیز یادآور شد که این کار نیازمند فضاسازی و فرهنگسازی توسط وزارتخانه های مربوطه است.

وی در پایان از  شرکت فرودگاه ها به دلیل کمک به داخلی سازی تجهیزات تشکر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.