| کد خبر: 204791 |

◄ ۵ روند فناورانه خودرو در آینده از نگاه رئیس سازمان مدیریت صنعتی

رئیس سازمان مدیریت صنعتی گفت: تغییرات مهم پیشرفت تکنولوژی و عصر دیجیتال، تغییرات در حمل‌ونقل است که روز به‌روز پیشرفت‌های زیادی رخ می‌دهد.

تین نیوز

رییس سازمان مدیریت صنعتی با بیان اینکه تغییرات مهم پیشرفت تکنولوژی و عصر دیجیتال، تغییرات در حمل‌ونقل هر روز با پیشرفت‌های زیادی رخ می‌دهد گفت: طبیعی است که ما هم باید به سمت استفاده از فناوری‌های نوین حرکت کنیم و خوشبختانه زیرساخت‌ها و شرکت‌های معتبری نیز برای استفاده از فناوری وجود دارد.

به گزارش تین نیوز، ابوالفضل کیانی رییس سازمان مدیریت صنعتی در افتتاحیه اولین همایش ملی خودروهای آینده گفت: تحولات نوظهور در عصر جدید با دیدگاه مدیریتی و تأکید بر صنعت خودرو انجام می‌شود.

وی افزود: این دهه نیز که در آن قرار داریم به مانند دهه‌های دیگر که نام مخصوص خود داشت این دهه نیز به دهه عصر دیجیتال نام گرفته است.

او ادامه داد: بازار کار جهانی امروزه از مدرک‌گرایی به سمت خلاقیت گرایی حرکت می‌کند.

کیانی افزود: ۵۵ شرکت برتر دنیا هم‌اکنون افرادی را می‌پذیرند که خلاقیت بیشتری داشته باشند و از فناوری دیجیتال سررشته بیشتری داشته باشند.

کیانی با تأکید بر اینکه تغییرات فناوری در حوزه‌های مختلفی است افزود: پیشرفت فناوری باعث شده است که تغییرات زیادی در آموزش، پزشکی، و حمل‌ونقل و .... اتفاق بیفتد.

وی گفت: از جمله تغییرات مهم پیشرفت تکنولوژی و عصر دیجیتال، تغییرات در حمل‌ونقل است که روز به‌روز پیشرفت‌های زیادی رخ می‌دهد.

وی افزود: ۵ روند فناورانه خودرو در آینده شامل، انرژی الکتریکی به‌جای سوخت فسیلی، راننده خودران، خودروهای اشتراکی، کوتاه شدن چرخه تولید  و شبکه‌سازی خودروها است. برای مثال در نروژ تعداد خودروهای هیبردی و الکترونیکی بیشتر از خودروهای سوخت فسیلی است که این آمار در کشورهای دیگر نیز رو به فزونی است.

وی ادامه داد: با تغییرات فناوری و فزاینده بودن آن ما هم باید به سمتی رویم که استفاده از فناوری‌های نوظهور را گسترش دهیم.

خوشبختانه این زیرساخت‌ها توسط شرکت‌هایی چون مپنا شکل گرفته است که بتوانیم به هدف مهمی که همان کاهش آلودگی هوا است برسیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.