| کد خبر: 168230 |

برگزاری همایش ملی ساخت داخل در حوزه حمل‌و‌نقل ریلی

اولین همایش ملی ساخت داخل در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود

تین نیوز

اولین همایش ملی ساخت داخل با هدف ترویج و فرهنگ سازی فضای ساخت داخل در کشور و حمایت از تولید ملی، تیر ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، مرکز توسعه خود کفایی دانشگاه صنعتی شریف «اولین همایش ملی ساخت داخل» را در روزهای 26 و 27 تیر ماه سال جاری در حوزه صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیرو، خودروسازی، حمل و نقل ریلی، عمران و شهری برگزار خواهد کرد.

این همایش با محوریت حمایت از توان داخلی در کشور می تواند به افزایش اشتغال و بهره وری، کاهش خروج ارز، رونق فضای کسب و کار و... منجر شود.

در اولین همایش ملی ساخت داخل دانشگاه صنعتی شریف، افراد سرشناس در سطوح علمی و عملی و در حوزه ساخت داخل تجربیات خود را در قالب سخنرانی ها و پانل های تخصصی با مخاطبان به اشتراک می گذارند.

از نقاط قوت این همایش می توان به برگزاری کارگاه های گوناگون و نشست های تخصصی در قالب بحث های تامین منابع مالی و قوانین بالادستی، اشاره کرد.

گفتنی است؛ مدیریت پروژه های ساخت داخل، جایگاه انتقال فناوری در ساخت داخل، مهندسی سیستم، مدل ها و فرآیندها، مدیریت زنجیره تامین ( سازندگان- پژوهشگران)، فرصت ها و چالش های ساخت داخل، مهندسی معکوس، مدل ها و فرآیندها، تنظیم قراردادهای بین المللی با رویکرد توان داخل و تامین مالی پروژه های ساخت داخل از جمله محورهای این همایش دو روزه می باشد.

علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی  http://nclc.sharif.ir  مراجعه نمایند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.