| کد خبر: 157126 |

◄ آغاز به کار هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک

این کنفرانس در 12 محور علمی و با همکاری بیش از 50 نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور در قالب هیئت‌علمی برگزار می‌شود و فرآیند دریافت و پذیرش مقالات از اول آذرماه سال جاری آغازشده است و تا 15 دی‌ماه ادامه می‌یابد .

تین نیوز

هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک باسابقه برگزاری 16 دوره طی 22 سال گذشته، از ابتدای آذرماه جاری آغاز به کار کرد.

رئیس هیئت‌اجرایی هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک با اعلام این خبر گفت: کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک ، مهم‌ترین رویداد علمی کشور در حوزه مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک است که در 22 سال گذشته 16 دوره‌ی آن با حضور اساتید و اندیشمندان خارجی و داخلی با موفقیت برگزارشده است و کنفرانس هفدهم در روزهای 29 و 30 بهمن‌ماه  سال جاری در 10 سالن مختلف مرکز همایش‌های برج میلاد در تهران برگزار می‌شود.

رامیز قلی‌نژاد افزود : این کنفرانس در 12 محور علمی و با همکاری بیش از 50 نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور در قالب هیئت‌علمی برگزار می‌شود و فرآیند دریافت و پذیرش مقالات از اول آذرماه سال جاری آغازشده است و تا 15 دی‌ماه  ادامه می‌یابد .

وی گفت : علاقه‌مندان به ارسال مقالات می‌توانند به پایگاه اینترنتی کنفرانس به نشانی WWW.ICTTE.IR   مراجعه و ضمن کسب اطلاعات کامل از فرآیند، ابعاد و محورهای علمی، مقالات خود را ارسال کنند.

به گزارش تین‌نیوز، رئیس هیئت‌اجرایی هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک همچنین گفت : علاوه بر بخش اصلی کنفرانس، بیش از 30 کارگاه تخصصی نیز با حضور اساتید داخلی و خارجی برگزار می‌شود که در آنها مقالات علمی مختلف ارائه می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های جانبی کنفرانس افزود: در کنار بخش علمی و کارگاه‌های تخصصی و نیز مقالاتی که به‌صورت پوستر ارائه می‌شود، نمایشگاهی نیز برای ارائه آخرین دست آوردها و فن‌آوری‌های حمل‌ونقل و ترافیک و همچنین معرفی شرکت‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و مراکز علمی و دانش‌بنیان و کارآفرینان حوزه مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک برگزار می‌شود .

به گفته قلی‌نژاد، ثبت‌نام در این کنفرانس از تاریخ 20 دی‌ماه و صرفاً از طریق سایت اینترنتی کنفرانس آغاز می‌شود و اساتید، دانشجویان، کارشناسان حوزه حمل‌ونقل به‌ویژه کارشناسان و مدیران حمل‌ونقل و ترافیک شهری می‌توانند برای شرکت در کنفرانس و بهره‌مندی از مطالب و مقالات علمی این رویداد، به سایت کنفرانس، مراجعه و ثبت‌نام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.