| کد خبر: 156990 |

«تین‌نیوز» گزارش می‌دهد

◄ برنامه کاری اجلاس ایمنی و امنیت حمل‌ونقل در سال 2018

اجلاس ایمنی و امنیت در حمل‌ونقل سال 2018، مسائل مربوط به تروریسم و امنیت سایبری، ایمنی مسیر و اختلالات آب‌وهوا را شامل می‌شود که موارد مورد بحث بیش‌تر در حوزه ریسک‌ها و مزایای رانندگی در خودروهای «خودران» است.

تین نیوز

اجلاس ایمنی و امنیت در حمل‌ونقل سال 2018، مسائل مربوط به تروریسم و امنیت سایبری، ایمنی مسیر و اختلالات آب‌وهوا را شامل می‌شود که موارد مورد بحث بیش‌تر در حوزه ریسک‌ها و مزایای رانندگی در خودروهای «خودران» است.

نکته مهم در حوزه حمل‌ونقل، تأمین ایمنی است زیرا در یک سیستم حمل‌ونقل ایمن مسافران بدون نگرانی و ترس سفر می‌کنند و کالاها به‌صورت کارآمد حمل می‌شوند و به کسب‌وکار رونق می‌بخشد؛ بنابراین بهبود ایمنی و افزایش امنیت حمل‌ونقل یکی از اجزای مهم در اجرای دو توافقنامه بزرگ بین‌المللی، اهداف توسعه پایدار سازمان بین‌المللی (SDG) و موافقت‌نامه پاریس است.

موارد مورد بحث ITF در ایمنی و امنیت حمل‌ونقل، دوچرخه‌سواری، بهداشت و ایمنی، ایمنی عابر پیاده، فضای شهری و بهداشت، برنامه‌ریزی و طراحی سیستم‌های حمل‌ونقل برای اطمینان از سفر ایمن برای زنان، مدیریت ایمنی زیرساخت‌ها، به اشتراک‌گذاری ایمنی جاده: ایجاد یک چارچوب بین‌المللی،  تروریسم و ​​حمل‌ونقل بین‌المللی: به سمت سیاست امنیتی مبتنی بر ریسک و امنیت جاده‌ها در زمان سختی شرایط اقتصادی است.

40-ministers-03

رویداد

نشست ITF بزرگ‌ترین مجمع وزرای حمل‌ونقل در جهان و رویدادی است که سیاست برتر حمل‌ونقل جهانی را تعیین می‌کند. این نشست در تاریخ 23 تا 25 می 2018 در لایپزیگ آلمان برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود حدود 1400 تصمیم‌گیرنده از بیش از 80 کشور در این رویداد حضور داشته باشند. شرکت‌کنندگان از دولت‌ها، کسب‌وکارها، سازمان‌های بین‌المللی و دانشگاه‌ها می‌آیند.

برنامه

این اجلاس یک برنامه غنی از سخنرانی‌های الهام‌بخش، جلسات تعاملی وزرای حمل‌ونقل و سایر سهامداران ITF است که پاسخ‌های سیاسی به چالش‌های این بخش ارائه می‌دهند. برنامه‌های متنوع تورهای فنی و فرهنگی و نمایشگاه این رویدادها را تکمیل می‌کند. اجلاس سران همچنین فرصت‌های متعدد شبکه‌ای را جهت جلسات دوجانبه فراهم می‌کند.

نمایشگاه

بیش از 50 نمایشگاه از سراسر جهان آخرین طرح‌ها و پیشرفت‌های تکنولوژیکی را به نمایش خواهند گذاشت. این نمایشگاه‌ها نماینده دولت، کسب‌وکار، سازمان‌های بین‌المللی، مؤسسات تحقیقاتی، سازمان‌های غیردولتی و انجمن‌های تجاری هستند.

منبع: ITF Forum

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.