| کد خبر: 147520 |

در اختتامیه نمایشگاه ایروپرشیا مطرح شد:

◄ توانایی ایران در ساخت و تجهیز صنایع هوایی انکار شدنی نیست

این نمایشگاه با حضور شرکت‎ها و سازمان‎های فعال صنعت هوایی کشور از روز جمعه 24 شهریور 1396 در نمایشگاه بین‎المللی تهران آغاز شد و دوشنبه 27 شهریور به کار خود پایان داد

تین نیوز

اختتامیه نخستین نمایشگاه صنعت هوایی و تجهیزات فرودگاهی (ایروپرشیا) عصر روز گذشته پس از تمدید یک روزه این نمایشگاه برگزار شد.

در آغاز مراسم اختتامیه،یکی از برگزارکنندگان نمایشگاه ایروپرشیا ضمن تقدیر از حضور شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه، گفت: همه این تلاش‌ها برای آن بود تا پیش از رفتن رئیس جمهور به نیویورک و سخنرانی در آمریکا، دستآوردهای این نمایشگاه به ایشان انتقال پیدا کند.

وی در ادامه به تحریم‌های اعمال شده از سوی دیگر کشورها پرداخت و آن را مانع رسیدن ایران به موفقیت‌ها در صنعت هوایی ندانست و گفت: توانمندی ایران در ساخت و تجهیز صنایع در بخش هواپیمائی بر دوست و دشمن پوشیده نیست و دیگر کسی نمی تواند آن را انکار کند..

براساس این گزارش چهارده غرفه در این نمایشگاه موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شدند.

این نمایشگاه با حضور شرکت‎ها و سازمان‎های فعال صنعت هوایی کشور از روز جمعه 24 شهریور 1396 در نمایشگاه بین‎المللی تهران آغاز شد و دوشنبه 27 شهریور به کار خود پایان داد.

ضرابی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد، سال دیگر علاوه بر اهدافی که در این نمایشگاه به آن دست پیدا شد، نمایشگاه دوم را با دلگرمی و قوت بیشتری برگزار کنیم.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.