| کد خبر: 245863 |

◄ اجرای نادرست طرحی که می توانست به حمل و نقل جاده ای کشور کمک کند

یکی از رانندگان مالک ناوگان فرسوده معتقد است طرح نوسازی ناوگان فرسوده از ابتدا به صورت نادرست اجرا شد که اکنون موجب بروز مشکلات عدیده ای شده است.

تین نیوز

یکی از رانندگان مالک ناوگان فرسوده معتقد است طرح نوسازی ناوگان فرسوده از ابتدا به صورت نادرست اجرا شد که اکنون موجب بروز مشکلات عدیده ای شده است.

به گزارش تین نیوز، وی با بیان این مطلب در بخش نظرهای کاربران پایگاه خبری تحلیلی تین نیوز نوشت: هدف از اجرای این طرح حذف و اسقاط ناوگان فرسوده و جایگزینی با ناوگان به روز بوده است.

این راننده فرسوده سوار ادامه داد: به دلیل اجرای نادرست طرح،  علت اصلی اجرای آن یعنی حذف و اسقاط کردن ناوگان فرسوده تحت شعاع قرار گرفته که این اتفاق اگر رخ دهد نه تنها دیگر اجرای این طرح هیچ گونه مزیت اقتصادی و زیست محیطی و ایمنی برای کشور نخواهد داشت و ناوگان فرسوده ای از چرخه حمل و نقل حذف نخواهد شد بلکه ازدیاد کامیون وارداتی به افت بیشتر کرایه ها و درآمد رانندگان و ناتوانی آنها در دخل و خرجشان منجر خواهد شد.

وی عنوان کرد: نکته بسیار مهم دیگر که به هنگام تصویب این طرح مورد توجه قرار نگرفته آن است که کامیون نو یا با حداکثر سه سال سن که از کشورهای اروپایی وارد ایران می شود دارای موتور با استاندارد آلایندگی یورو 6 است که سوخت موجود در کشورمان در خوشبینانه ترین حالت برای موتورهای با استاندارد آلایندگی یورو چهار هست که آن هم در خیلی از جایگاه های سوخت کشور موجود نیست و ادبلوی تولید شده در کشور هم فاقد هرگونه استاندارد اجباری و کاملا بدون کیفیت است.

این راننده افزود: همین موضوع موجب صدمه موتور کامیون های وارداتی در حال فعالیت شده و ایرادات مکرر و خرابی های متعدد این کامیونها  نیز هزینه های زیاد دیگری به رانندگان خریدار این کامیون ها وارد خواهد کرد که ای کاش به هنگام تصویب این طرح در نظر گرفته می شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.