| کد خبر: 253454 |

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد؛

تردد روان در آزادراه تهران شمال/ محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام تردد روان در آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت گفت: محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور با اعلام تردد روان در آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت گفت: محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی درخصوص وضعیت جاده ها گفت: در محورهای شمالی، محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و آزادراه قزوین رشت تردد روان است و محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

برقی آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها را نیز تشریح کرد و افزود: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج  تهران محدوده های مهرویلا و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محدوده های گرمدره و وردآورد گزارش شده است.

وی با بیان این که  ترافیک سنگین در آزادراه ساوه تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفی و ترافیک سنگین در محور شهریار تهران در اکثر مقاطع وجود دارد، گفت: در خصوص آخرین وضعیت جوی نیز بارش باران در برخی از محورهای استان خراسان رضوی رخ می دهد.

کارشناس مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت تردد با تغییر مسیر را اعلام کرد و ادامه داد: محور قدیم خرم آباد پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد پل زال و محور خرم آباد کوهدشت انجام می شود.

همچنین محورمسدود شریانی، محور ریگان ایرانشهر است.

به گفته برقی محورهای مسدود غیر شریانی، خوانسار بوئین و کوهرنگ مسجد سلیمان (گردنه های چری ، تاراز و شاه منصوری) اعلام شد.

شایان ذکر است محورهای لاسم ارجمند، وازک بلده، سروآباد پاوه، سی سخت پادنا، جدید هشتگرد طالقان و  گنجنامه تویسرکان دارای انسداد فصلی هستند.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.