| کد خبر: 244580 |

انسداد موقتی محور اصفهان – شهرکرد

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد موقتی محور اصفهان – شهرکرد به دلیل واژگونی تانکر در این مسیر خبر داد و گفت: تا ساعات آینده این محور بازگشایی خواهد شد.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد موقتی محور  اصفهان – شهرکرد به دلیل واژگونی تانکر در این مسیر خبر داد و گفت: تا ساعات آینده این محور بازگشایی خواهد شد.

به گزارش تین نیوز از وزارت راه و شهرسازی، امیر معصومی در تشریح آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل تونل گسیل تا نساء ترافیک سنگین گزارش شده است.

وی همچنین از ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده تونل شماره یک خبر داد و گفت: در محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت تردد روان جریان دارد.

معصومی با اشاره به نبود هرگونه مداخلات جوی در محورهای شمالی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها خاطر نشان کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج محدوده بوستان چیتگر گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس نیز ترافیک سنگین است.

وی محور اصفهان – شهرکرد را دارای انسداد موقتی اعلام کردو افزود: این انسداد به دلیل واژگونی یک دستگاه تانکر در این مسیر رخ داده و به زودی برطرف می‌شود.

معومی محور دیگر مسدود شریانی را ریگان – ایرانشهر اعلام کرد و گفت: محورهای هشتگرد - طالقان و لاسم - ارجمند دارای انسداد فصلی هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.