| کد خبر: 222198 |

ترافیک سنگین در هراز و آزادراه کرج-قزوین/برف و باران در جاده های 3 استان

علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

تین نیوز

علی اکبر آشوری در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، مدیر مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر دوربین های نظارت تصویری ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال محدوده وانا و سه راهی چلاو و ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب این جاده محدوده وانا نشان می دهد.

وی از تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت خبر داد.

ترافیک سنگین در آزادراه کرج-قزوین

آشوری از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده های پل فردیس و  پایانه شهید کلانتری و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس خبر داد.

برف و باران در جاده های 3 استان

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی و کردستان و بارش باران در برخی از محورهای استان آذربایجان غربی خبر داد.

انسداد محور کندوان  فردا از ساعت 6 تا 17 امروز

وی افزود: محور کندوان حد فاصل دزدبن تا هزارچم در استان مازندران روز 27 آبان 99 به‌ دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت در کیلومتر 35 تا 55، از ساعت 6 صبح تا 17، مسدود است و تردد از محورهای جایگزین فیروزکوه و هراز انجام می‌شود.

کاهش ترافیک جاده ها

آشوری اضافه کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2261 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 2.1 درصد کاهش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 16.4 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4  صبح ثبت شد.

آزادراه کرج - قزوین پرترددترین مسیر در شبانه روز گذشته

مدیر مرکز مدیریت راه‌ها اظهار کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه کرج-قزوین ثبت شد و پس از آن آزادراه‌ تهران-کرج و آزادراه‌ کرج-تهران پرترددترین جاده کشور بود.

‌مسدود شدن جاده شمشک-دیزین و 5 جاده دیگر به دلیل نبود ایمنی

وی با بیان اینکه در حال حاضر کماکان جاده فرعی شمشک - دیزین، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است، گفت: همچنین محور قزوین - همدان در کیلومتر 110 و جاده شهداد - نهبندان، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر‌ و محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.