بازدید سایت : ۵۷۲۶۱

ترافیک در آزادراه قزوین _کرج سنگین است

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج خبر داد.

 ترافیک در آزادراه قزوین _کرج سنگین است
تین نیوز

 رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت محورهای شمالی گفت: تردد در محورهای هراز،چالوس، فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت(رفت وبرگشت) روان است و بارش باران در چهار محور شمالی  گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده های پایانه کلانتری،ساسانی، پل کلاک سنگین است همچنین بارش باران در محورهای استان های مازندران،گیلان و مه گرفتگی در ارتفاعات استان مازندران گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به انجام عملیات جاده‌ای گفت: در مسیر رفت و برگشت محور هراز کیلومتر ۶۵ الی ۵۰۰+۶۵ ،بدلیل اجرای عملیات تعمیر و نگهداری سیستم روشنایی و تهویه تونل وانا ،در مورخ های 98/04/24 و 98/04/25 ،از ساعت ۲۱ الی ۵ صبح روز بعد،محور فوق مسدود بوده و تردد از محور های جایگزین سوادکوه و کندوان انجام می‌شود.

سرهنگ رحمانی با اشاره به محورهای مسدود شریانی تصریح کرد: محور قدیم پلدختر-خرم آباد و محور شهداد-نهبندان مسدود است همچنین محدودیت تردد با تغییر مسیر جزئی در کمربندی دهلران مسدود و تردد از داخل شهر دهلران اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای غیرشریانی شمشک-دیزین، اولنگ-شاهرود و شهداد – اندوهجرد نیز بعلت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

منبع: خبرگزاری ایلنا
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.