| کد خبر: 268138 |

تاکید بر ایجاد کنسرسیوم حمل‌ ونقل در استان مازندران

معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ضمن تاکید بر ایجاد کنسرسیوم حمل ونقل در استان مازندران خاطرنشان کرد: رتبه بندی شرکت ها و رانندگان باید اعمال شود.

تین نیوز

معاون سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ضمن تاکید بر ایجاد کنسرسیوم حمل ونقل در استان مازندران خاطرنشان کرد: رتبه بندی شرکت ها و رانندگان باید اعمال شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای، حمیدرضا شهرکی با اشاره به اهمیت بحث مشتری مداری در بخش حمل ونقل جاده ای گفت: در تمام فعالیت های مربوط به حمل ونقل کالا اصل مشتری مداری و تأمین رضایت خدمات گیرندگان است که باید سرلوحه تمامی فعالیت های شرکت های حمل ونقل و سیاست ها و اقداماتمان قرار گیرد.

وی افزود: بر اساس اسناد بالادستی تعریف شده، فراهم آوردن زمینه جذب سرمایه داخلی یکی از موضوعات مهمی است که با توجه به محدودیت منابع دولتی، لازم و ضروری است در این حوزه تلاش جدی انجام گیرد.

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص وضعیت راه ها گفت: در ابتدای سال برنامه توسعه فعلی به استان هایی که در خصوص افزایش حمل تحت صحابت بارنامه و برخورد با تخلفات اضافه تناژ موفق عمل کنند، اعتبار مناسبی مازاد بر اعتبارات تخصیصی سالانه در زمینه بهسازی و ارتقا ایمنی راه ها اختصاص می یابد.

شهرکی ضمن تاکید بر ایجاد کنسرسیوم حمل و نقل در استان یادآور شد: رتبه بندی شرکت ها و رانندگان باید اعمال شود و این که تمامی شرکتها بدون ارزیابی عملکرد و در نظر گرفتن شاخص های مختلف استاندارد رتبه بندی در یک سطح قرار گیرد، عادلانه نیست، بلکه رتبه هر بنگاه تولید خدمت باید از حیث سرمایه گذاری، مدیریت، استفاده از فناوری های نوین، مشتری مداری و سایر پارامترها تعیین شود و هر شرکتی که شرایط لازم را داشته باشد، در مناقصات بزرگ تر اجازه حضور داشته باشد.

وی با اشاره به این که مازندران از جمله استان هایی است که در آن تشکل های صنفی کالا و مسافر همکاری خوبی با مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل استان دارند، ضمن قدردانی از خدمات قابل توجه کارکنان این حوزه افزود: نیاز امروز امید آفرینی برای جامعه از مسیر خدمات در خور شان است، از این رو باید برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاش و کوششی مبتنی بر برنامه های موثر دریغ نکرد.

وی اظهار کرد: انجمن های صنفی شرکت های حمل و نقل و رانندگان بازوان اصلی حمل و نقل محسوب می شوند که ضمن پیگیری مسائل و مشکلات رانندگان، ناظران توانمندی بر عملکرد شرکت های حمل ونقل و رانندگان می بایست باشند و مطلوب این است نظارت بر بخش یک نظارت درونی باشد.

شهرکی توضیح داد: آگاهی از قوانین، مقررات و ضوابط برای رانندگان و صاحبان شرکت ها برابر است با آگاهی با حقوق و وظایفشان و این آگاهی است که کمک می کند تا فعالان این حوزه با سطح موثر و قطعیت و کاهش ریسک پذیری فعالیت داشته و انگیزه بیشتری برای سرمایه گذاران بخش حمل و نقل ایجاد کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.