| کد خبر: 265225 |

تاکید مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران بر جلوگیری از ایجاد موانع پروازی

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران در دیدار با فرماندار شهرستان نوشهر خواستار همراهی مسئولان شهرستان در جلوگیری از ایجاد موانع پروازی و ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده بی خطری پروازها شد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران در دیدار با فرماندار شهرستان نوشهر خواستار همراهی مسئولان شهرستان در جلوگیری از ایجاد موانع پروازی و ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده بی خطری پروازها شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان مازندران؛ اکبر حسنی مدیرکل فرودگاه های استان با همراهی حسینی رئیس فرودگاه شهدای نوشهر با زرودی فرماندار شهرستان نوشهر دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست مدیرکل فرودگاه های استان ضمن ارائه گزارشی از پروژه های عمرانی و بهسازی فرودگاه شهدای نوشهر، خواستار همراهی مسئولان شهرستان در جلوگیری از ایجاد موانع پروازی و ساخت و سازهای غیرمجاز در محدوده بی خطری پروازها شد.

در ادامه زرودی، فرماندار شهرستان نوشهر، از روند پروژه های اجرا شده و در دست اقدام فرودگاه ابراز رضایت و آمادگی خود را برای بالابردن سطح ایمنی پروازها با رفع موانع پروازی اعلام کرد.

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران همچنین در دیدار با فرماندار شهرستان رامسر نیز پیگیر افزایش پروازها، رفع موانع پروازی، استفاده بهینه از ظرفیت باند جدید پروازی، توسعه فرودگاه در بخش ابنیه و ساخت سالن جدید و توسعه اپرون، چگونگی طرح تفضیلی رامسر، ایجاد راهکار برای افزایش ارتفاع ساخت و سازهای شهری، رفع مشکلات پروازهای تفریحی و چگونگی هماهنگی و ایجاد کمیته ای جهت افزایش بهره وری در خصوص جذب گردشگر از مهم ترین موضوعات در این جلسه بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    چرا فرودگاهها دوباره به حراستی ها سپرده میشود؟ زمان دکتر مه آبادي مدیران فرودگاهها همه از متخصصان هوانوردی بودند. این آقا در حراست چه گلی به سر شرکت زد که بخواد فرودگاه‌های مهم مازندران را هدایت کند. تو را خدا اینجوری کشور را به خاک مذلت نشونید.